Perhatikan apa yang pakguard tu sedang buat. Nampak? Or tak nampak? Haha..mari kita zoom in.
Nampak? Dia tengah bubuh air dalam tong oren tu. Aku tak pastilah dalam tong oren tu ada bekas untuk menyimpan air atau dia memang saja-saja nak isi. Sampai ada orang jerit pada pakguard ini "WOIII!!! TAKDE KERJA KE??!!??" haha..kesian lak aku tengok. Dahla pakguard tu muda lagi. Mungkin dia dah takde kerja sangat kot, asyik duduk je.
P.S : Siang mungkin takde kerja, tapi malam memang betul-betul pakgad kerja..hehe
UPDATE : Ok, memang ada bekas air dalam tong tu..terima kasih..haha
Comments
dan, semoga ayah ko lekas sembuh.=)
haha..aku baru tau la..mklum la jakun xpnh tgk bnda alah tu..hahaha
terima kasih ye doakan abah aku..amin
:)