
Skrin intro FIFA Manager 2008.
Game ini diberi nama FIFA Manager 2008. Bagi aku, game ini kuranglah best berbanding dengan game Football Manager 2008 yang aku biasa main. Sebab game Football Manager 2008 menggunakan nama orang yang real. Ada ke nama manager Man Utd Shawn apa tah. Pelik-pelik saja nama yang ada di situ. Tapi nama player tu memang guna nama yang betul. Takde tipu-tipu kecuali nama youth player. Untuk game ini, aku jadi manager Manchester United iaitu team yang aku minat..haha.

Bahagian Home.
Ha ni macam control panel untuk team aku la (xtau nk pggl pe..haha). Ada gambau aku sebagai manager MU lepas itu ada gambau piala iaitu competition yang team aku tengah dalam proses untuk menang. Disebabkan team MU itu memang dah kuat, jadi aku cepat sahaja sampai ke level 7 manager..haha. Dan ada pula negara yang mengambil aku sebagai coach. Negara itu adalah :

Norway.
Norway. Waktu aku printscreen gambau ini, Norway sedang melangkah ke pusingan quarter final UEFA EURO 2008 (dalam game ini : European Championship 2008) di mana pasukan aku akan berdepan dengan Jerman. Seperti dijangka, pasukan aku kalah 2-1 kepada Jerman walaupun team aku score awal..haha

Kalah pula.
Dah la kena kad merah. Memang kalah punyalah..haha. Dah la, aku nak sambung main game ini. Nanti aku cerita lagi isi-isi masa cuti aku..haha
P.S : Pengumuman sekali lagi, sapa-sapa ada rapidshare account ke hack nak download rapidshare laju-laju ke, bagi la kt aku. Nak download Need For Speed Undercover..haha
Comments
weh...doremon ada gadjet baru...nk tgk x?? gadjet tuk mngempiskan perut..
cik nazra > gila2..lpas smggu men game len lak..so tggu utk mggu dpan..haha
:D
bese la..xde kje time cuti..haha