Mengenai Aku dan Blog Aku

Fakta aku
  • Nama aku Mohd Nasri
  • Umur aku ketika entri ini ditaip semula ialah 22 tahun.
  • Ketika entri ini ditaip semula juga, aku merupakan pelajar tahun 3 di UTeM
  • Aku selalu meluangkan masa di Facebook (link kat atas)
  • Lain-lain boleh tengok pada profail Facebook aku


Fakta blog ini
  • Blog ini mula muncul di Internet pada 14 Oktober 2008
  • Tagline "Blog Ini Bukan Coklat" diambil kerana dulu template blog ini berwarna coklat.
  • Aku mendaftar Google Adsense pada 1 November 2008 dan Nuffnang pada 1 Januari 2009 bertujuan untuk menjana sedikit wang (walaupun tak seberapa)
  • Semenjak blog ini dibuka, sudah 3 template digunakan.


Template pertama (14 Oktober 2008 - 1 Disember 2008)

Template berasakan HTML. Screenshot ambik dari blog ajib..hehe



Template kedua (2 Disember 2008 - 13 Oktober 2009)

Template Charcoal 3 columns. Template aku ambik dari Blogger Tricks



Template ketiga (14 Oktober 2009 - sekarang)

Apa yang kau dapat lihat sekarang ni..hehe




P.S : Abaikan komen-komen di bawah ini kerana mereka mengomen bagi entri kehidupan aku di dalam entri ini sebelum entri ini diedit seperti yang kau baca sekarang.
Previous
Next Post »
19 Komen
avatar

~Atiqah.Ismail~ > hehe..terigt kmbali kenangan lampau..

Balas
avatar

pjgnye nasri...
kehidupan itu penuh dgn warne warni...masam masin..manis... pahit...payau,,tawar...semue ade...

Balas
avatar

erm..ur farther lumpuh sebab amik air tulang belakang ke..seems so..
the doctor shud be responsible..and the hospital sepatutnya tanggung sume medical cost jika ia benar begitu...

mcm mana doctor pelatih je boleh amik air tulang belakang..it's a very invasive procedure..

sorry to hear that..
moga Allah mudahkan segala urusan..dan beri kesehatan buat ayah..ameen

Balas
avatar

DilOt > mmg pnjg..pling pnjg skli..nnti update lg ble sy dh kje n kwin n dpt ank n dpt cucu..hehe

yeah..suime rse kt dunia ni ada..hehe

Balas
avatar

As > haah..rmai ckp dktr pelatih tu slh..n hospital UM kne tnggung smuanya..tp abah sy trime je..n dia sdikit pn xslhkn dktr tu..

amin..semoge Allah juga permudahkan kehidupan kamu juga..amin

Balas
avatar

amboi lengkap sejarah hidup dh. hihhihi

Balas
avatar

^^ PinKy_FuNKy ~~ > entry ni cm dh kne ngn contest tu..nas msuk la..hehe

Balas
avatar

adawiah.zaini > sjrh hdup..bnyk kenangan pahit dan manis..hehe

Balas
avatar

waaah,nasri la.mana kau jumpe beck ek?hehe...dalam byk2 tempat,kt blog gak kau jumpe aku hehe...

Balas
avatar

beckpanda > haha..ko igt internet ni luas ke..hahaha

Balas
avatar

haha
panjang benooo
huhu
da tanda daaaa

Balas
avatar

joegrimjow > post pling pnjg..haha

Balas
avatar

en nasri;

tahniah! anda juga menang Tee MU dari joe ;)

cerita kita >< sama, pening bila memula masuk asrama ;)

Balas
avatar

salam perkenalan....
dugaan...
anyway..blog yg kreatif!

Balas
avatar

||alis|| > mle2 mmg pening sbb smua org bru..hehe

Balas
avatar

MiSs HaNieDuEw @ NoRhAniZaNoRhALiM

salam perkenalan juge..hehe
oho amik template free je ni..hehe

Balas