Asiana Pizza.
Asiana Pizza diisi dengan ayam tandori, ada cili besau, bawang dan ada seketul limau yang diletak di tengah-tengah pizza. Ayam tandori tu macam kering sikit. Overall rasa pizza ni agak berempah sikit mungkin rasa dari ayam tandori tu yang efek rasa keseluruhan pizza.
Zesty Selasih. Ada bijik bijik pelik..haha
Zesty Selasih ni pulak gabungan air Mirinda Strawberi yang dicampur dengan biji selasih. Aku tak berapa suka air ada bijik bijik pelik ni, mintak tukar tapi orang yang amik order ni bersemangat suruh aku amik air ni..haha.
Asiana Platter
Hidangan Asiana Platter ni pulak ada bebola ayam, jejari ayam berempah, lempeng ayam gulung, kek ikan, dan salad. Semuanya aku makan kecuali salad..hehe.
Lokasi : Pizza Hut, Cyberjaya
Comments