Untuk Wordpress pula, banyak style blog yang dah aku buat..haha. Antaranya ialah blog yang bercerita mengenai info-info yang menarik tapi dalam bahasa Inggeris. Blog jenis begini sesuai bagi mereka yang dah daftar Google Adsense sebab iklannya memang akan sentiasa keluar je. Tapi peninglah sebab banyak sangat komen spam yang pelik-pelik. Nasib baik ada Akismet, built-in Wordpress plugin yang menapis banyak sangat komen spam.
Jadi, sekarang, menggunakan hosting dan domain yang sama, setelah aku delete blog info tu, aku buat blog baru..hehe. Kali ini photoblogging. Aku ingat macam nak kekalkan je photoblog tu. Cerita photoblog lain pula. Aku mula buat blog tu guna localhost, pakai Wamp Server seperti yang aku cerita dalam entri lepas..hehe. Harap-harap ianya akan kekal.
Silalah lawat photoblog aku. Gambar takdelah lawa sangat, saja nak ambik gambar dan publish kat blog tu..hehe. Mari-mari lawat. Boleh exchange link juga di situ.
Photoblog aku : Gambar Oleh Mohd Nasri
Comments
so biase la pakai Wp ek..
sy pun ber dot com ni pakai self-hosted WP lah...mmg best,cuma kena sesuaikn diri lah...yg best tu explore mcm2 plugins dan templates...
yup,thanx to Akismet,komen SPAM byk benau...
biasala gak..hehe
kne sesuaikan diri..sbb bnyk sgt bnde baru..
coding pn pakai php..ambik mse gk la..
tp skg ok la..haha
ye akismet bnyk mmbantu..tp kne cek gk la kn tkut2 dia filter gk komen2 bkn spam ni..hehe
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
yupppp bukan senang nak sesuaikan diri kannn... kannn... kannn..
ponn..ponn..ponn
hahaha..
terima kasih kerana menghantar sesuatu yg unik..
salam persahabatan juge...
memang..memang..memang xsenang nk sesuaikan diri..haha