Dulu blogwalking memang menarik. Aku boleh katakan yang kesemua mereka yang meninggalkan jejak di shoutbox aku, 99% daripadanya merupakan blogger yang betul-betul memang dah masuk dalam blog aku dan membaca entri di sini. Tapi ianya tidak berlaku sekarang. Aku tak pasti apa yang buat mereka teruja untuk meninggalkan link tanpa datang ke blog. Apa ingat aku tak tahu ke?? hahaha..
Ni kira dah bernasib baik aku dah buang widget Feedjit, widget yang suatu masa dahulu memang legend bagi aku..haha. Kalau tak memang ada je yang aku block dari shoutbox tu. Lastly, aku memang tak berapa heran sangat sekarang kalau ada blogger yang letak link kat shoutbox. Kalau aku rasa suka, aku klik..haha. Tapi kalau ada blogger yang komen kt entri aku, konpem 99.99% aku pergi ke blog mereka.
Comments
ye sy singgah..haha
haha..rmai sgt wt promosi kt shoutbox smpai xtau mne 1 blogger yg btul..haha
betul2..haha igt nk buang je shoutbox ni tp xpe r..biarkn jela...hahaha