January 02, 2011

Jusco - Rekod Baru

Semalam, aku berjalan-jalan keseorangan di Jusco Bandaraya Melaka..hehe. Saja jalan-jalan nak hilangkan kebosanan akibat selalu mengadap facebook. Tiada ape pun yang aku beli, cuma beli dakwat printer HP yang original. Time tu di dalam shopping complex agak meriah dengan benda alah ni.

Snowman versi botol

Orang panggil dia ni Snowman..haha. Tapi bukan snowman pun. Benda alah ni diperbuat daripada 15000 botol air plastik yang berkapasiti 1.5 liter. Kalau tengok betul-betul nampak macam benda alah ni bukan diperbuat daripada air botol sebab tertipu dengan lampu kelip-kelip yang ada di sekelilingnya. Hasilnya, masuk dalam Malaysia Book of Records..hehe.

Sudah diiktiraf

Perhatikan betul-betul, duration of display, 20 November 2010 - 2 Januari 2011. Maknanya semalam time aku berjalan-jalan melihat benda alah ni merupakan hari terakhir benda alah ni dipamerkan..hehe.

Comments

cantiknye...kreatifnye...:)
Monday, January 03, 2011
Cantik beb.. Bila diorang nak pamerkan kat KL?
Monday, January 03, 2011
@ Ummi Hanie

mmg cantik..kalau tgk depan2 lagi cantik..hehe
Monday, January 03, 2011
@ deCrewz

cantik..emm xtau la..lgpn ni mgkin krew2 AEON Bandaraya Melaka yg wt..so dorg nk tnjukkan yg brg2 trpakai pn leh wt prhiasan..
Monday, January 03, 2011
1hb ingat nak singgah sini, umangaii ramai orang, rupenye jusco card day... terus cancel...
Tuesday, January 04, 2011
@ Rizal

laaa..datang jela...jusco ni besau..bleh menampung ramai orang..xmacam jusco ayer keroh..hehe
Tuesday, January 04, 2011
Anonymous
lucky...
Sunday, June 26, 2011