Di kala cuti semester yang akan tiba tak lama lagi, aku tahu aku tak tahu nak buat ape..haha. Jika aku ada mood, aku akan fokus dengan robot mencari api tu. Tu pun kalau ade, kalau takde? Kalau takde aku cuba mendalami Adobe After Effects CS3..hehe. Yes, hasil dari tutorial yang aku jumpa di Internet dan juga cuba mengetest sendiri segala benda yang ada dalam AE3 ni, aku berjaya membuat intro movie untuk blog ini..haha.

Preview guna Windows Media Player 12
Sesudah aku render (render = convert ke movie) projek yang dah aku buat dalam AE3, aku cek guna MediaInfo yang terdapat dalam K-Lite Codec. Cantik gak nama yang aku bulatkan dalam gambar di bawah ni..haha
Simbol efficiency tu memang trademark aku guna untuk nama aku. Jika aku sign attendance dalam kelas, sign aku bentuk camtu..hahaha
Comments
selamat bercuti sem..
xD
Entry Baru:
Oh Result
http://www.videocopilot.net/tutorials/