November 20, 2010

Daily Humors - Pelajar Universiti

Aku yakin mesti ramai yang ikut lifecycle seperti di bawah. Aku pun macam ada ikut gak lifecycle itu. Realitinya ramai pelajar universiti terutamanya lelaki memang mengikut trend itu..haha



Betul tak? Betul tak? hahaha..cuma gambar tu ada kurang sikit. Bagi pelajar Islam, patut kena ade solat 5 waktu..hehe

Comments

hahaha, baek! terbaik la gambar neyh!
Saturday, November 20, 2010
@ IRAH HAJERAH AZMAN

hahaha...trbaik..spe yg wt tah..
men amik je..
Saturday, November 20, 2010
haha
aku memang suke gambar ni
mcm terkena kat diri sendiri jer
haha
Sunday, November 21, 2010
dating takde?haha
Monday, November 22, 2010
betul3x...
hehehe
xD
Monday, November 22, 2010
@ En iLham

jgn risau..ak pn trkne gk..haha
Wednesday, November 24, 2010
@ cik helena

xde..dating tu xtrmsuk dlm pakej di ats..hahaha
Wednesday, November 24, 2010
@ Eazy Izzuddin

btul..hahaha
Wednesday, November 24, 2010
btol sgt la! haha
Monday, January 10, 2011
@ tOkeY aIskrIm

mmg btul..hahaha
Friday, January 21, 2011
Hahaha... pernah mengalami sindron ni duli..dulu laaa..
Sunday, January 23, 2011
ish3.. malu nak mengaku w/p betul..hehe
Friday, February 04, 2011
Anonymous
heheeh..nakal lhh.. mmg trbaek..
Saturday, January 28, 2012