Betul tak? Betul tak? hahaha..cuma gambar tu ada kurang sikit. Bagi pelajar Islam, patut kena ade solat 5 waktu..hehe
Daily Humors - Pelajar Universiti
Aku yakin mesti ramai yang ikut lifecycle seperti di bawah. Aku pun macam ada ikut gak lifecycle itu. Realitinya ramai pelajar universiti terutamanya lelaki memang mengikut trend itu..haha

Betul tak? Betul tak? hahaha..cuma gambar tu ada kurang sikit. Bagi pelajar Islam, patut kena ade solat 5 waktu..hehe
Betul tak? Betul tak? hahaha..cuma gambar tu ada kurang sikit. Bagi pelajar Islam, patut kena ade solat 5 waktu..hehe
Comments
hahaha...trbaik..spe yg wt tah..
men amik je..
aku memang suke gambar ni
mcm terkena kat diri sendiri jer
haha
hehehe
xD
jgn risau..ak pn trkne gk..haha
xde..dating tu xtrmsuk dlm pakej di ats..hahaha
btul..hahaha
mmg btul..hahaha