October 06, 2010

Berubah

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Seperti biasa, aku cuba bertahan daripada terus luput dari dunia blog. Hari demi hari aku semakin malas untuk menjenguk blog sendiri, apatah lagi membuat entri baru. Kebanyakkan blog lain semakin lama semakin popular, mungkin mereka ada cara tersendiri untuk mempopularkan blog mereka.

Ye, aku memang malas untuk menaip entri ini. Tapi entri ini aku mesti publish kerana aku ingin memberitahu pada semua yang sedang membaca entri ini, selepas 14 Oktober 2010, iaitu tarikh kelahiran blog aku ni + tarikh kelahiran aku, blog ini akan berubah dari segi jenis penyampaian entri..hehe. Ianya tidak special seperti blog-blog lain, aku pun tidak reti untuk menjadikan entri sesuatu yang menarik, tapi cukuplah ianya sekadar ada gambar dan tulisan..hehe.

Akhir sekali, tujuan aku membuat blog ini bukanlah untuk menunjukkan yang kita adalah seseorang yang kreatif tapi ia hanyalah sebagai perkongsian terhadap apa yang aku rasa nak publish di blog ini..hehe.

Sekian, terima kasih.

Comments

tambah 10 hari lagi..
besday sy!
Thursday, October 07, 2010
lepas ni makin berseri-seri la eh, hee

saya blogger picisan,
Thursday, October 07, 2010
@lea

wahh hepi birthday la ye..wish awl2..hehe
Friday, October 08, 2010
@mademoiselle azieshakespeare

haha..xdela brseri2..ptih gk cm skg ni..
sy pn blogger picisan..hehe
Friday, October 08, 2010