Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Ye, baru-baru ni aku merekomenkan adik aku membeli laptop jenama Acer yang sudah aku survey untuk beberapa lamanya..hehe. Laptop itu bagi aku murah tapi spesifikasinya amat memberangsangkan. Alangkah bagusnya kalau aku juga dapat membeli laptop sekarang..haha.
Acer Aspire 4745G
Antara spesifikasinya ialah
:
- Intel Core i5 processor (2.26 GHz)
- ATI Mobility Radeon HD 5470 512 MB
- Western Digital Hard Disk 500 GB
- RAM 2 GB DDR3
- Genuine Windows 7 Home Premium 64-bit
Ye, memang berbeza sekali spesifikasinya sewaktu aku membeli laptop dulu. Dengan harga RM2500, spesifikasi laptop aku tidaklah segempak ini..haha. Tapi...........
Siapa kata laptop aku tak gempak? Tu ha..ada Intel Core i7 Extreme..haha
P.S : Dalam hati sedang menanam bunga..hehe ^_^
Comments
bising r..baran r ini macam...
hehe
xD
gempak2..hahaha