Aktiviti tersebut ialah bermain badminton bersama rakan-rakan. Setakat semalam, aku rasa dah dekat 3 kali kot aku bermain badminton pada malam hari. Dan, aku rasa badan aku semakin kurus. Tidak perlu bersusah-susah membeli produk menguruskan badan yang mahal-mahal..hehe.
Ini raket aku yang sudah diperbaharui gripnya..hehe
Azmi dan Syukor sedang beraksi.
Jadi, aku sudah bermain badminton 2 kali berturur-turut pada minggu ini. Sambil aku bermain dan mengeluarkan peluh, aku training sekali. Meningkatkan skill bermain badminton agar aku tidak lagi berasa malu setelah tewas kepada team perempuan semasa koku..hoho~~

Comments