Acara di UTeM.
Ada tiga acara yang bertempat di UTeM iaitu wushu, ping pong dan memanah. Acara wushu dah lama tamat so yang tinggal 2 je.
Ping pong di Kompleks Sukan UTeM.
Ni lah tempat aku ambik exam final dulu. Sejuk woo dalam ni. Semua pakai sweater. Bayangkan kau menjawab soalan exam tanpa pergi mana-mana selama 2 jam setengah. Mau beku aku dalam tu.
Memanah di Padang UTeM.
Memanah di padang UTeM. Time aku tengah tengok memanah kategori ape tah, Kelantan lawan Sarawak untuk merebut pingat gangsa. Sengit. Sampai kena main tie break. Kelantan menang tipis dengan 27 points berbanding Sarawak 26 points. Tahniah Kelantan..hehe.
Comments