Walimah Al-Falah - on the glory night dan Anugerah Q untuk guru-guru.
Malam itu pelbagai persembahan telah disembahkan oleh para pelajar maktab. Aku memang tak teruja dengan persembahan mereka kerana aku sibuk melantak nasi tomato yang sodap tu. Sampai berpeluh-peluh aku makan nasi itu kerana pedas nogori sombilan + panas pakai baju formal.
Aku sibuk melantak, lantak dorang lah nak amik gambar..haha
Malam itu juga, kalau tak silap aku semua presiden kelas kena buat ucapan ape tah di atas pentas. Pada mulanya aku antara orang yang kena bagi ucapan itu tetapi maklumlah aku ni seorang yang pemalu. Jadi, ada la seorang budak kelas aku mempromotekan dirinya untuk bagi ucapan itu. Faiz a.k.a atok, itulah nama seorang budak kelas aku yang memberi ucapan itu di atas pentas. Aku? Melantak di bawah..hehe
Faiz a.k.a atok, wakil aku. Sori tok..hehe
Akhir sekali, ada ucapan dari pengetua. Waktu ini aku berasa sangat menyesal kerana sudah menghabiskan nasi tomato itu awal-awal. Nak taknak kenalah dengar ucapan pengetua yang panjangnya selama 15 minit. Lepas itu, aku terus balik asrama dalam keadaan riang kerana sudah makan nasi tomato.
Comments
nasri.
kau sj je kan post entry ni
mmbuatkan beck rndu sgt kat serting
teringat ms dinner nih
haih~
anyway bile mnyingkap balik kenangan lame,pasti senyum tercetus kat muke beck yg hodoh ini hahah
sweet untuk dikenang
mmg sodap makanan tu..ak pn melantak je..haha
knangan ni..bek ko g srtg je blk..hehe
snyum tu 1 sedekah..
ye..mmg sweet utk dikenang wlau phit mne sklipun..hehe