Sudah tengok? Bagus. Aku tak tahulah apa masalah Google Chrome aku ni. Kejap-kejap crash, kejap-kejap dia tutup sendiri tanpa ada rasa bersalah pada aku. Tengah syok-syok tengok entri blog orang, dia tutup sendiri membiarkan aku diselubungi rasa terpinga-pinga melihat benda alah ni.
Whoa!Sempat melawak pulak Chrome ni. Geram pulak aku. Nasib baik ada fungsi restore now yang membolehkan aku meneruskan misi membaca entri di blog orang. Ada la beberapa entri yang aku rasa menarik lalu banyaklah tab yang aku buka. Sementara menunggu blog lain loading, aku baca 1 entri di blog orang. Keluar benda alah ni pulak.
Lalu, aku tanya Google Chrome, "Ko ni nape asyik tutup je? Gile ke sawan?
Chrome menjawab "Camne aku tak crash, hang dok baca entri tapi blog depa yang lain banyak masalah nak load.."
Persoalan ini aku tujukan pada kau yang membaca entri ini. Adakah Chrome aku atau banyak blog yang bermasalah nak load? Ada blog yang aku baca mengenai luahan penulis yang tak suka kepada beberapa blog kerana berat dan menyusahkan tapi belum pun sempat blog penulis itu nak habis load, Chrome aku crash. Adakah penulis itu meluahkan rasa tak puas hati pada blognya yang menyebabkan Chrome aku crash atau blog orang lain? Sekian terima kasih.
Comments
sejak menggunakan chrome yang baru..masalah crash tidak berlaku lagi..syukur Alhamdulillah [sila baca dengan gaya makcik bio aura]
haha..ni msti xtgk gmbo 1st ni..
ke mmg ade versi bru? 4.1? 4.2?
syukur alhamdulillah..
hehe...
cuba anda buka website yang popular dan utama, konfirm x crash punya .. bila buka blog yg macam2 tu je yang akan crash cepat ..
boleh juga clear kan cache pada chrome anda :)
haah..kdg2 ak blogwalking chrome akn crash..
tp ble ak bkak facebook pn kdg2 crash gk..hehe
chrome 5 dh full release ke?
setahu aku bru beta...
yes betul..
ada widget yg mmberi mslh kpd chrome smpai dia crash...
ak ada 3 browser..
chrome, firefox, ie8
smua ak gne..hahaha
pernah kene gak
cume CARA die je lain
jom join contest, 4 hari lagi tinggal untuk menang 50 pound!
klik sini : weekend@sheffield
kalo imma plak,
WINDOWS EXPLORER HAS STOPPED WORKING !
sengal wei~~~~~~
ntah ape la masalah pon x taw!
apakah CARA dia yg len tu?
tkr browser or windows? hehe
lupekan yg lain..hehe
mgkin chrome syg sgt pd cik jard..hehe
rsenye tu simptom windows bengang sbb xnek gaji..
tu yg stop working tu..cbe bg nek skit gaji dia xdela dia stop working je..hehe