June 03, 2009

Pasar Malam

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Hari ini masuknya 3 Jun 2009, maka entry ini kali pertama dipos pada bulan Jun..haha. Saja aku tak update blog selama 2 hari kerana aku suka mengomen di blog orang. Lagipun dalam masa 2 hari lepas aku banyak meluangkan masa di Facebook kerana pertama kali aku daftar di Facebook. Jadi, aku tidak berapa faham dengan suasana di Facebook. Setelah ditunjuk ajar oleh sifuku, maka aku bolehlah berdikari sendiri menambah kawan-kawan aku yang "hilang"..haha. Sesiapa yang ada Facebook bolehlah mengambil aku sebagai kawan kamu..hehe.


Pengguna Facebook. Sumber : We Blog Cartoons

Hari pertama bulan Jun, aku ikut mak aku pergi hantar adik aku balik matrik. Lepas itu, singgah di pasar malam di Ayer Keroh. Suasananya macam kau berada di luar negara. Terlalu asing bagi kau..haha. Kalau ikut nisbahnya, rakyat Malaysia di pasar malam dalam 40% (termasuk penjual) manakala warga asing 60%. Pasar malam itu macam mereka punya. Mereka boleh berbuat apa sahaja. Mahu melepak, berbaring, berpicnic, semua mereka buat. Perokok tegar tu lagi la. Hisap rokok lepas tu hembus asap yang banyak. Muka orang pun dia hembus juga.

Nasib baik tangan aku berbalut lagi. Kalau tak, mahu saja aku ambil gambarnya dan tampal di sini..haha. Jom tengok gambar pulak..hehe


Abaikan amoi tu..haha


Orang sedang membeli belah.


Beraneka jenis kasut buatan tempatan.


Ikan bilis berbagai saiz dan rasa.


Selonggok manusia berbangsa asing di situ.

P.S. : Mereka yang ditag, sudah jawab ke belum? hahaha

Lokasi : Pasar Malam Ayer Keroh, Melaka

Comments

aku dah ok.. lalala..
Wednesday, June 03, 2009
tag tu ape??tatau pun..ekekee

bukan pasa malam dah tu,,pasa asing!haha

waalaikumsalam!
Wednesday, June 03, 2009
Jard The Great > haha..bgus..
Wednesday, June 03, 2009
helena's > tag tu kje umah..haha haah tu dh nme pasa asing..bngge dpt rse dok luar negara..haha
Wednesday, June 03, 2009
aku dah ok.. lalala..
Wednesday, June 03, 2009
ni pasar malam di mana?
Wednesday, June 03, 2009
datang ke klantan
Wednesday, June 03, 2009
jom dtg klate..klate best2..wee^^
Wednesday, June 03, 2009
tokder > dh tulis dh kt entry..hehe
Wednesday, June 03, 2009
joegrimjow > dh dtg dh..hehe
Wednesday, June 03, 2009
^^ PinKy_FuNKy ~~ > nk g jb la..hehe
Wednesday, June 03, 2009
baru isnin lepas pergi pasar malam. tapi g siang. uhu
Thursday, June 04, 2009
tag...haha...lom lg..

nasib baik ko xjadi org asing..
Thursday, June 04, 2009
kite pon xde FB

best ke??

eh eh dari planet mana x tau FB neh ye

HEHE
Thursday, June 04, 2009
smlm kte g psr mlm kat kg. tun razak area bkt katil,
pastu terjmpe dgn classmate form 3 yg kte minat dlu,
mmg..wow!
da 5 tahun x jmpe~
Thursday, June 04, 2009
add fb aku..hehe~

copypaste12@gmail.com

pasar malam ni lebeh kurang sama kat seri iskandar perak...rindu plak
Saturday, June 06, 2009
ije > tu nmenye pasar siang..hehe
Sunday, June 07, 2009
DilOt > aku jd org asing sbb xbese kt situ..sbb rmai org asing..hahaha
Sunday, June 07, 2009
po+yaty > xtau la best ke x..haha
Sunday, June 07, 2009
Lily > WOW! trngorat blk ke? hehe kamu duduk melaka gk ke? ish2..
Sunday, June 07, 2009
Muhammad Nazeef > aku dh add ko..hehe err kt selangor ada psr mlm? hehe
Sunday, June 07, 2009