Hari pertama bulan Jun, aku ikut mak aku pergi hantar adik aku balik matrik. Lepas itu, singgah di pasar malam di Ayer Keroh. Suasananya macam kau berada di luar negara. Terlalu asing bagi kau..haha. Kalau ikut nisbahnya, rakyat Malaysia di pasar malam dalam 40% (termasuk penjual) manakala warga asing 60%. Pasar malam itu macam mereka punya. Mereka boleh berbuat apa sahaja. Mahu melepak, berbaring, berpicnic, semua mereka buat. Perokok tegar tu lagi la. Hisap rokok lepas tu hembus asap yang banyak. Muka orang pun dia hembus juga.
Nasib baik tangan aku berbalut lagi. Kalau tak, mahu saja aku ambil gambarnya dan tampal di sini..haha. Jom tengok gambar pulak..hehe
Abaikan amoi tu..haha
Orang sedang membeli belah.
Beraneka jenis kasut buatan tempatan.
Ikan bilis berbagai saiz dan rasa.
Selonggok manusia berbangsa asing di situ.
P.S. : Mereka yang ditag, sudah jawab ke belum? hahaha
Lokasi : Pasar Malam Ayer Keroh, Melaka

Comments
bukan pasa malam dah tu,,pasa asing!haha
waalaikumsalam!
nasib baik ko xjadi org asing..
best ke??
eh eh dari planet mana x tau FB neh ye
HEHE
pastu terjmpe dgn classmate form 3 yg kte minat dlu,
mmg..wow!
da 5 tahun x jmpe~
copypaste12@gmail.com
pasar malam ni lebeh kurang sama kat seri iskandar perak...rindu plak