Pusat Perkhidmatan Pelajar
Kali ini aku pergi lagi ke KMM tetapi bukan sebagai seorang pelajar, datang sebagai bekas pelajar dan abang kepada adikku yang menerima tawaran di situ hasil daripada hasutan aku..haha. Walaupun tangan kanan aku berbalut, aku ikut adik aku juga. Semangat perlu ada bagi membolehkan adik aku berasa best di KMM walaupun bagi aku, kehidupan di rumah lagi best..haha. Mari kita tengok beberapa cebis gambar. Gambar tak banyak sebab ramai sangat orang..hehe
Pelajar baru mendaftar
Permandangan dari tingkat 4, bekas asrama aku yang kini menjadi asrama adik aku pula.
Laluan pejalan kaki..hehe
Lokasi : Kolej Matrikulasi Melaka
Comments
gambo blog ku xdew ke?
ala,KMM merupakan kmbr KMNS...
(btol,bgunan KMM N KMNS mcm copy n paste..hehe)
rindu matrik..-smile-