May 18, 2009

Zaman Matrikulasi

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Bila baca blog di sini dan di sini, teringat aku pada zaman matrikulasiku di mana aku menghabiskan masa setahun berdepan dengan macam-macam ragam yang tidak pernah aku lihat semasa berada di MRSM Serting. Oh ye, aku bekas pelajar Kolej Matrikulasi Melaka..hehe.


Pusat Perkhidmatan Pelajar

Kali ini aku pergi lagi ke KMM tetapi bukan sebagai seorang pelajar, datang sebagai bekas pelajar dan abang kepada adikku yang menerima tawaran di situ hasil daripada hasutan aku..haha. Walaupun tangan kanan aku berbalut, aku ikut adik aku juga. Semangat perlu ada bagi membolehkan adik aku berasa best di KMM walaupun bagi aku, kehidupan di rumah lagi best..haha. Mari kita tengok beberapa cebis gambar. Gambar tak banyak sebab ramai sangat orang..hehe


Pelajar baru mendaftar


Permandangan dari tingkat 4, bekas asrama aku yang kini menjadi asrama adik aku pula.


Laluan pejalan kaki..hehe

Lokasi : Kolej Matrikulasi Melaka

Comments

eh tuje ke gamba?ala tunjuk la gamba tgn.hehe
Monday, May 18, 2009
hehehe.. baiknye ko antar adik ke matriks.. seb baik dkt je..
Monday, May 18, 2009
helena's > eh xnk la..malu i..haha
Monday, May 18, 2009
Jard The Great > sje nk usha matrik lme..haha
Monday, May 18, 2009
keke
gambo blog ku xdew ke?
Monday, May 18, 2009
joegrimjow > xde..hahaha
Monday, May 18, 2009
letak la pic afiq kt mtrix..hehe
Monday, May 18, 2009
^^ PinKy_FuNKy ~~ > xleh..dia malu..haha
Tuesday, May 19, 2009
uiks amek gambar bangunan ja.amek la gambar orangnya sekali ^_^
Tuesday, May 19, 2009
Nazra~ > malu la nk amik gmbo time ada org..haha
Tuesday, May 19, 2009
salam ziarahh dr spider gurl..hihi..
ala,KMM merupakan kmbr KMNS...
(btol,bgunan KMM N KMNS mcm copy n paste..hehe)
rindu matrik..-smile-
Wednesday, May 20, 2009
norlina mohd rasid > haah kmm mmg sme ngn kmns..pnah tgk gk kmns..haha
Wednesday, May 20, 2009
tompang lalu +)
Wednesday, May 20, 2009
kojah > tumpang2..hehe
Wednesday, May 20, 2009
laju dah skang bukak website ni.. :)
Thursday, May 21, 2009
sufian > dh buat susun atur kod blk..n buang kod2 yg xgne..hehe
Thursday, May 21, 2009
ui
~waaa.......sgt windu zaman itu ttb bile tgk pic hostel tuh....sob sob...=|
Thursday, May 21, 2009
Missc0mot > err..tu hostel laki2..hehe
Thursday, May 21, 2009