Hasilnya, FC Barcelona 2-0 Manchester United FC.
Semua pemain Manchester United tak menjadi malam tadi. Hanya mengharapkan Van der Sar menangkap dan menepis bola. Tetapi bangga dengan Park Ji Sung kerana dia adalah pemain yang menyerlah walaupun tak kerap mendapat bola.
FAKTA TETAP : Manchester United merupakan kelab Inggeris yang paling berjaya untuk 2 season berturut-turut..hehe
P.S : Aku jangkakan adanya komen yang puas hati dengan keputusan ini..haha
Comments
haha... aku sokong yg menang jaa
MU fan also..noktah bertindih..hehe
-MU fan..awek kecygn ronaldo-..noktah bertindih tindih..
-messi, MU fan..hahaha
loser!!!
ha3x..
fan man u sgt la poyo ..
* owh yeah .. jgn mara erk .. he3x
akhirnya
barcelone mng
huhu
xD
yeay!tenkiu messi & eto'o..superb!
van der sar memang best!haha
makwe kepada torres
fan gile bas pada liverpool
titik dua bertindih!haha
yg benar, abg angkat messi..haha
ije > tp skg dh tau..hehe