May 28, 2009

Manchester United Part 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Entry ini ada gambar-gambar sahaja..haha. Edisi UEFA Champions League Final di Rome, Itali.

Trofi UEFA Champions League.


Sebelum match. "For Sir Matt". Sumber : Skysports Football


Free kick dari Ronaldo. Tidak dapat ditangkap kemas tetapi Park Ji Sung tidak dapat menyumbat gol. Sumber : Skysports Football


Gol pertama oleh Samuel Eto'o. Sumber : Skysports Football


Park Ji Sung terbang kerana Victor Valdes menepis bola. Sumber : Skysports Football


Free kick Xavi terkena tiang gol. Apa yang Evra pegang tu? hehe. Sumber : Skysports Football


Lionel Messi menjaringkan gol kedua. Van der Sar hanya mampu ternganga..hehe. Sumber : Skysports Football


Platini, presiden UEFA memberikan kata-kata semangat kepada Ronaldo. Sumber : Skysports Football


FC Barcelona menang UEFA Champions League dan melengkapkan musim "Treble". Sumber : Skysports Football


Hasilnya, FC Barcelona 2-0 Manchester United FC.
Semua pemain Manchester United tak menjadi malam tadi. Hanya mengharapkan Van der Sar menangkap dan menepis bola. Tetapi bangga dengan Park Ji Sung kerana dia adalah pemain yang menyerlah walaupun tak kerap mendapat bola.

FAKTA TETAP : Manchester United merupakan kelab Inggeris yang paling berjaya untuk 2 season berturut-turut..hehe

P.S : Aku jangkakan adanya komen yang puas hati dengan keputusan ini..haha

Comments

glory to Barcelona...

haha... aku sokong yg menang jaa
Thursday, May 28, 2009
Jard The Great > sokongla yg klh..hahaha
Thursday, May 28, 2009
arrgg! m.u kalah..
Thursday, May 28, 2009
m[i]era > nnti ada lg..hehe
Thursday, May 28, 2009
kebanyakan yg sokong barca mlm tadi adalah yg tak suka mu.. bukan sbb diorang fan barca pun.. hahha.. being into the final is something to be proud of.. mmg mlm tadi serba tak menjadi pun.. tak tahu la.. haih.. with that, i pay homage to BARCA and their true fans, for the good game and respect towards opponent.... aku.. masih MUfan.. noktah
Thursday, May 28, 2009
pahitperia > hmpir semua yg sokong barca mlm td merupakan fan dr arsenal, liverpool dan chelsea..xpela mungkin season ni xde luck..tp aku mmg respect la game mlm td sbb kedua2 team respect each other..

MU fan also..noktah bertindih..hehe
Thursday, May 28, 2009
huk2..x cuke..x cuke...

-MU fan..awek kecygn ronaldo-..noktah bertindih tindih..
Thursday, May 28, 2009
^^ PinKy_FuNKy ~~ > sabo je..hehe

-messi, MU fan..hahaha
Thursday, May 28, 2009
Nehiiiiiiiiiiiii! :( :(
Thursday, May 28, 2009
:: Cikgu Wiween :: > oh percaya la..hehe
Friday, May 29, 2009
x suka man u ..
loser!!!
ha3x..
fan man u sgt la poyo ..

* owh yeah .. jgn mara erk .. he3x
Friday, May 29, 2009
Anis Mohd > man u sebuah kelab..fan man u manusia..xsme..hahaha
Friday, May 29, 2009
huk3....
akhirnya
barcelone mng
huhu
xD
Friday, May 29, 2009
Eazy Izzuddin > mu pn mnang gk..hahaha
Friday, May 29, 2009
saya tertunggu entry kamu.,..hehehe

yeay!tenkiu messi & eto'o..superb!

van der sar memang best!haha
Friday, May 29, 2009
yg benar ex makwe messi

makwe kepada torres

fan gile bas pada liverpool

titik dua bertindih!haha
Friday, May 29, 2009
ohh... barca menang menentang mu tu final ea? haha. sah ije tak tahu bab2 bola. ehe.
Friday, May 29, 2009
helena's > dh agk dh..hahaha sme2..

yg benar, abg angkat messi..haha

ije > tp skg dh tau..hehe
Friday, May 29, 2009