May 15, 2009

Ketagih

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Aku memang dah sangap nak menaip sesuatu yang panjang macam karangan Bahasa Melayu SPM tetapi apakan daya, aku hanya mampu menaip dengan menggunakan tangan kiri sahaja..haha. Apabila kegumbiraan di dalam hati yang hanya aku dan Allah s.w.t sahaja yang tahu bertukar menjadi kesenangan kerana masuk wad gara-gara aku yang terlalu gembira..haha. Perasaan gembira itu datang tatkala aku akan menconteng exam paper yang terakhir iaitu Teknologi Cip untuk semester ini err tak, semester lepas..hehe.


Suasana di dalam wad. Ada orang patah kaki.

Apabila insiden itu berlaku, aku tahu yang aku akan jawab juga paper itu tetapi bukan hari itu tetapi suatu tarikh yang akan ditetapkan oleh pensyarahku. Pastinya orang lain akan berdebar-debar menunggu keputusan peperiksaan akhir tetapi aku berdebar-debar kerana akan menjawab soalan paper ini..haha. Bertubi-tubi handset aku ditembak dengan mesej-mesej daripada kawan aku tapi aku tidak mampu untuk membalasnya kerana aku tidak larat lagi..hehe.


Cebisan luka di tangan kiri.

Bertempat di wad Ortopedik D4 katil 3 Hospital Melaka, aku hanya mampu berehat di atas katil dengan memakai baju dan seluar hijau memandang keadaan pesakit sekeliling. Walaupun hanya tulang di 3 jari kanan aku yang sedikit tersasar, aku masuk wad juga..haha. Ok jugalah sebab aku dapat makan free. Duit wad semua UTeM tanggung..hehe. Itulah kelebihan orang masuk UTeM ni..hehe (promote jap). Sehari selepas aku keluar wad (sehari semalam je aku duduk wad..hehe), gempar dengan kes meningitis di Melaka. Maka, ramailah pesakit ini di Hospital Melaka. Nasib baik aku dah keluar wad..haha.


Sup ayam sedap untuk pesakit..hehe.

P.S. : Kepada cik Jard, lupakan hasratmu untuk mengesyorkan namaku kepada kawanmu di Intel kerana aku belum menjawab soalan cip lagi..haha

P.S.S. : Aku perlukan masa lebih kurang 1 jam 13 minit untuk menyiapkan entry ini. Kejap je kan..haha.

Comments

eh.. what happened?? ko eksiden ke???

adehh.. patutla lama ko tak hapdet..
Friday, May 15, 2009
hoho...tgh sakit pun sempat update...get well soon okie:)
Friday, May 15, 2009
orang sakit xleh berblog..DR. ensem ..pi enjek budak ni...haha...
Friday, May 15, 2009
Jard The Great > ala eksiden skit2 je..haha lme xupdate..komen blog org je sbb ayt skit2 je taip..hehe
Friday, May 15, 2009
HuRuL_AiNi > blog ni dh jd tmpt pembiakan labah-labah..kt footer buktinya..haha jd kne update..
Friday, May 15, 2009
DilOt > dktr xmmpu nk enjek sbb daku kebal..hahaha
Friday, May 15, 2009
ya Allah.,kamu kenape??
anyway heal soon k..

sakit2 pun blog tak dilupakan kan..hehe
Friday, May 15, 2009
helena's > sy sihat..hehe arp2 leh baik cpt..sangap nk bwk moto..haha

blog xleh lpe sbb sy sudah jatuh cinta dgn blog..haha
Friday, May 15, 2009
sakit pun masih berblogging? salute!! haha

anyway, get well soon!
Friday, May 15, 2009
ije > kne blog gk..haha thanks..
Friday, May 15, 2009
oloh.. bila accident nie?
Friday, May 15, 2009
Along Arman > 4 hari lpas org smbut hari pekerja..hehe
Friday, May 15, 2009
tulaa..bwk moto laju2 lg..nk kne pesan hri2 agknyee..geram sgt2 nih!!!
Saturday, May 16, 2009
^^ PinKy_FuNKy ~~ > x..x psni shaye bwk moto 10km/j je..hehe
Sunday, May 17, 2009
Anonymous
pecayela aku da berkali2 msk wad d4 2.first aku msk dulu pun da dua bln.
Monday, March 08, 2010