May 26, 2009

Imaginasi

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Ya, aku dapat tag ini daripada Miss Lina yang entry terbarunya mengetag sesiapa sahaja yang membaca entry tagnya itu. Aku syorkan baik baca entrynya itu di sini kerana ada benda berguna..hehe (keluar tanduk..). Soalan tagnya berdasarkan kepada solan kuiz imaginasi yang boleh dijawab di sini.

Ilusi optik..hehe


Your view on yourself:

You are intelligent, honest and sweet. You are friendly to everybody and don't like conflict. Because you're so cheerful and fun people are naturally attracted to you and like to talk to you.

Jawapan aku : Ye saya memang sweet. Saya memang suka berkawan..haha (ayat bangga jap)


The type of girlfriend/boyfriend you are looking for:

You are a true romantic. When you are in love, you will do anything and everything to keep your love true.

Jawapan aku : Ye saya memang romantik. Tak percaya? Boleh tanya dia..hehe

Romantik..hehe. Sumber : Sesamo.com


Your readiness to commit to a relationship:

You are ready to commit as soon as you meet the right person. And you believe you will pretty much know as soon as you might that person.

Jawapan aku : Nak kahwin dahhh..haha


The seriousness of your love:

You are very serious about relationships and aren't interested in wasting time with people you don't really like. If you meet the right person, you will fall deeply and beautifully in love.

Jawapan aku : Saya serius..tapi saya suka main game..haha


Your views on education

Education is very important in life. You want to study hard and learn as much as you can.

Jawapan aku : Siapa taknak belajar..hehe


The right job for you:

You have many goals and want to achieve as much as you can. The jobs you enjoy are those that let you burn off your considerable excess energy.

Jawapan aku : Ya jurutera kerjanya memang susah. Tapi ada orang kata jurutera duduk dalam pejabat je..haha


How do you view success:

You are confident that you will be successful in your chosen career and nothing will stop you from trying.

Jawapan aku : Tapi pointer mungkin akan stop aku..haha

Success pada keyboard..hehe


What are you most afraid of:

You are afraid of things that you cannot control. Sometimes you show your anger to cover up how you feel.

Jawapan aku : Aku sedang marah...err gelak..haha


Who is your true self:

You are mature, reasonable, honest and give good advice. People ask for your comments on all sorts of different issues. Sometimes you might find yourself in a dilemma when trapped with a problem, which your heart rather than your head needs to solve.

Jawapan aku : Saya memang bagus dalam memberi cadangan yang bernas..haha (tipu)


P.S : Mari selamatkan penyu..hehe. Klik pada banner di sidebar untuk menyertainya.

Comments

oh tag rupenye
hiks
nampak menarik
hehe
xD
Tuesday, May 26, 2009
hehe
ko bukan nak support budak sematrx ni
huissshh

-xmo tngok gambo pening2
Tuesday, May 26, 2009
Eazy Izzuddin > ye menarik..g la kt blog miss lina..gerenti kne tag cmni..hahaha
Tuesday, May 26, 2009
joegrimjow > eh support la..joe dlu xensem skg dh ensem..hahaha
Tuesday, May 26, 2009
hihi...
pttnyer 1 pesanan ditmbh..
iaitu...
sila guna organ lain utk tgk tag itu...hihi
-smile-
Wednesday, May 27, 2009
ooo ini tag ke..seb baik tak kene..kalo tak da 18ratus da tag..hahaha
Wednesday, May 27, 2009
tag ke...ingat ape td..seb baik mmg xkene..kalo x..dush10x...
Wednesday, May 27, 2009
norlina mohd rasid > emm klau jejak kt sni kne tag..ok gk kn..haha
Wednesday, May 27, 2009
helena's > tau dh..xnk membanyakkan kje umah cik hel..hahaha
Wednesday, May 27, 2009
DilOt > nk ke??? bleh je..hahaha
Wednesday, May 27, 2009
hehehe... rajin ko jawab tag... takde idea ar tuu
Wednesday, May 27, 2009
Jard The Great > tag ni sng..klik2 pstu paste je jwpn yg lmn web tu bg kt blog..hahaha
Wednesday, May 27, 2009
dah borink la tuh..bluwekksss
Wednesday, May 27, 2009
^^ PinKy_FuNKy ~~ > eh xla..hehe
Wednesday, May 27, 2009