Dengan muka yang excitednya, aku pun pergilah ke group kelas aku, BENE 7 Eleven. Ha, kenapa 7 eleven? Sebab group ini ditubuhkan di depan kedai 7 Eleven..hehe. Taklah, group ini ditubuhkan bagi budak-budak kelas aku yang mana mereka memulakan sesi ijazah pada tahun 2007 dan akan habis pada tahun 2011. Itu memang jangka masa kursus aku akan habis, aku tak ambil kira tahun extend..hehe. Mula-mula aku buka ok la. Keluarlah muka hadapan page group aku.
Muka hadapan group BENE 7 ElevenMuka memang excitedlah nak tengok posting mereka yang suka paku-memaku, lebih-lebih sha****. Aku pun kliklah pada posting "Jom Sambung Cerita" kerana aku terlalu excited untuk menyambung cerita..haha. Tiba-tiba, aku dibawa ke page ini
Invalid input = Error = Link salah????Disebabakan Friendster menyediakan kemudahan untuk butang OK itu, aku pun kliklah di situ dengan harapan aku dapat dibawa ke page utama. Lalu, aku dibawa ke sini
Bukankah sepatutnya ada banyak posting di dalam group aku???Kenapa kosong? Bukankah group aku ini mempunyai banyak topik yang sedang dan hangat dibincangkan..haha. Ada dalam berbelas-belas kot. Tiba-tiba, aku nampak kosong saja. Adakah sudah didelete? Ataupun saja mereka nak takutkan aku? Aku memang berharap agar dapat dibawa ke page utama, lalu aku klik di bahagian "main" itu. Memang aku sangat terkejut dengan apa yang dipaparkan ini.
OMG!! Aku tak pernah tengok group ini.Bila masalah aku bukak group ni. Aku sesatkah? Atau Firefox sudah sesatkah lalu membawa aku sesat jugak? Atau Streamyx yang sudah sesat membawa aku ke page ini? Atau dunia Internet kini sesat kerana terlalu banyak jaringan yang perlu dibawa sehingga aku pun terkena sekali?
Comments
cite nya bermula begini pd tghari td..*egege*
sy kena wat pre registration course for next sem in uitm website..
then, after da abis register sume subject, click pd main page..
tibe2 kuar nama lain..not my name..
pelik gak tibe2 kuar nama lain? da arr kuar nama laki plak tuh..sjak ble sy tukar nama ntah..
nper jd camtuh? firefox prob ker?
huhu~
bwk peta dn kompas ekk len kali..
haha tade kaitan pn~~
bahana terlalu byk ngadap buku (bajet je)
good luck exam~~
de org sesat dlm alam maya..
yeah!!yeah!!
jgn marah..
:p
po ko bonda tuuuu..
sesat di alam maya je. at least boleh shut down pc. esok2 bila bukak balik dah tak sesat lagi kot..
nyway selamat bercinta dengar paper!
ak nk bukak group discussion pon xleh gak...
ilang sume idea aku...
nk paku owg...uhuhu...
kompas ada ni ha..tp jarum dia xgrak..haha..
tu la..bahana mmbce buku trlalu bnyk..haha
@m[i]era
eleh..kre ada pengalaman tau sesat di alam maya..haha
tu la fan club utk ko..hahaha
@en_me
facebook tkdew lew...hew hew hew
bleh2..tu bktinya..hehe
@asilah
mngkin kot..kne off pc dlu..mngkin firefox tgh pening mne 1 jln nk ikt smpai sesat..haha
uish..ni smpai guling2 ni..jgn jatuh dh la..hehe
tgh bercinta dgn exam paper ni..haha
lol..ptut la ko berjinak2 dgn blog..dh dlete fs rpenye..haha
@rumate fjie
xpe2..wt blog pstu leh paku org..haha