February 27, 2009

Tag Khas Untuk Folder Gambar

Tag ni gila sikit sebab aku perlu menyelongkar rahsia di dalam laptop. Memang bernasib baik kerana jumpa gambar dulu-dulu yang boleh aku tampal di sini. Kira dah jadi macam blog cik ije yang selalu menceritakan detik untuk dikenang..hehe

Here's the instruction:
  1. Go to your photos folder in your computer.
  2. Go to the 6th folder of photos.
  3. Go to the 6th picture in that folder.
  4. Put the picture on your blog and describe about it.
  5. Invite six friends to join the challenge.
  6. Link them in your blog and let them know they have been challenged
Berdasarkan kepada soalan siasatan di atas, mari kita selongkar:
  1. Go to your photo folder : My Pictures
  2. Go to 6th folder of photos. : Jamuan Kelas Tingkatan 5 Al-Razi 2005
  3. Go to 6th picture : DSCN3320
  4. Ini gambarnya
Tengah berucap macam YB.
Ini adalah aku ketika berada di tingkatan 5. Pada waktu itu, aku merupakan seorang presiden kelas a.k.a ketua kelas. Aku dibuli oleh budak kelas aku untuk memberikan ucapan sempena jamuan kelas aku. Antara isi ucapan secara spontan aku ialah mengharapkan semua budak kelas aku tidak lost contact selepas habis SPM, namun sekarang ini aku sudah lost contact dengan mereka..haha. Gambar ini diambil oleh Faiz a.k.a atuk dengan menggunakan kamera digitalnya. Amat berbeza bentuk fizikal aku pada masa dahulu dengan sekarang ini..haha

Disebabkan aku menjadi seorang presiden kelas, maka aku hampir mengenali kesemua wajah budak batch aku kerana aku selalu mencapapkan diri ke kelas lain atas tiada sebab munasabah a.k.a saja-saja nak masuk kelas itu..haha. Aku merupakan presiden kelas yang ke-2 pada tahun itu. Presiden kelas yang pertama bernama Mohd Irfan meletakkan jawatan kerana teramat tension dengan karenah beberapa orang perempuan yang dia anggap gedik sangat dan tidak mendengar cakap presiden. Pemilihan presiden ke-2 amat senang sekali dengan Aliff mencadangkan nama aku di waktu aku sedang fokus untuk menyiapkan kerja sekolah. Akhirnya, aku menang tanpa bertanding..haha. Siot betul mereka ini.

Comments

cik hel dapat gak tag ni tp tak buat lagik..hehe
Friday, February 27, 2009
helena's > ooo..hri ni amt bosan so wt tag ni..haha
Friday, February 27, 2009
siap ada belon tu~ yuhuuu.. idea presiden kelas la tu kan? haha~

xpsal2 naik nama cik ije kat entry folder gambar ni. isk
Friday, February 27, 2009
ijechan > belon2 tu idea org len..sy just dtg n mkn je..ttbe kne bg ucapan..haha

ala pnjam kjp je..ni kn kenangan wktu lalu..hehe
Friday, February 27, 2009
maceh jwb tag..hehe
Friday, February 27, 2009
^^ PinKy_FuNKy ~~ > sme2 cyg..hehe
Friday, February 27, 2009
anda ditag ye incik!~
Saturday, February 28, 2009
ijechan > kna tag lg?? utang tag bnyk xjwb ni..haha
pd hal tggl 1 je pn..haha
Saturday, February 28, 2009
cheh..kurus mcm lipan..haha
Sunday, March 01, 2009
hafizi mohamad > kurus kn sy..haha
Sunday, March 01, 2009
Anonymous
pergh...dlu nasri lg kurus dari aku siot...malunye aku.....:'(
Tuesday, March 03, 2009
ntam r..dlu makanan kne catu..ak xbnyk mkn..haha
Tuesday, March 03, 2009