Rules and regulation :-
-Do not copy answer.
-The tag question must be 100% the same.
-Tag people after doing tag.The Question
- How do you know 1? Kenal sangat dengan dia walaupun baru beberapa bulan mengenali dia
- What would you did if you never meet 2? Bagai katak di bawah tempurung
- What would y0u do if 3 and 4 dated you? Kalau dengan ayie taknak aku..gay siot..haha. Sorila aku tidak mahu date dengan sesiapa kecuali dia..hehe
- Would 5 and 6 make a good couple? Memang baguslah kalau pasangan ini dicouplekan..hahaha
- Do you think 7 is attractive? Peja attractive? Memang attractive sebab dia berjaya menawan hati seorang junior..haha
- Do you know anything about 8's family? Tahu sikit-sikit je sebab hampir semua ahli keluarganya mempunyai blog sendiri.
- Tell me something about 9? Dia seorang perempuan
- What language does 2 speak Bahasa melayu, cina, india
- Who is 3 going out with? Dia suka keluar dengan kekasihnya iaitu piji..hehe
- How old is number 4? Emm tak ingat pulak aku, rasanye 20 lebih la. Yang pasti dia belum kahwin lagi..haha
- 5? Umur dia baru 20 tahun. Baru nak masuk zaman matang.
- Who is 6's favourite singer? Avril Lavigne. Awek dia.
- 7? Faizal Tahir
- Is 8 single?. Hehe..aku tidak tahu. Boleh tanya pada tuannya.
- What's 9 last name? Aku tak tahu. Tengok daripada link blog dia, last name dia ialah Atisha..hehe
- Would you consider being in a relationship with 1?
- Which school does 2 go to? Budak MRSM ni..MRSM Balik Pulau
- What do like about no 3?
Dia tak suka kucing..haha
Comments
mrh cikit ke mrh byk??
weee^^
klau xjwb nnti kne denda..hehe