January 20, 2009

Tag Mengenal Orang

Hari ini aku dilanda kemalasan untuk mengupdate blog sebab aku tiada apa yang hendak diceritakan dan aku juga mengutamakan personal life (kata-kata peja). Aku hanya jawab tag sahaja untuk kali ini. Tag ini datangnya dari Sir Hanif iaitu penyokong setia Manchester United, seperti juga aku..haha.

Rules and regulation :-
-Do not copy answer.
-The tag question must be 100% the same.
-Tag people after doing tag.
  1. Cik Reen
  2. Piji
  3. Ayie
  4. Cik Nazra
  5. Ajib
  6. Shafiee (takde blog..haha)
  7. Peja
  8. Ummu Solehah Muhammad
  9. Helena
The Question
  • How do you know 1?
  • Kenal sangat dengan dia walaupun baru beberapa bulan mengenali dia
  • What would you did if you never meet 2?
  • Bagai katak di bawah tempurung
  • What would y0u do if 3 and 4 dated you?
  • Kalau dengan ayie taknak aku..gay siot..haha. Sorila aku tidak mahu date dengan sesiapa kecuali dia..hehe
  • Would 5 and 6 make a good couple?
  • Memang baguslah kalau pasangan ini dicouplekan..hahaha
  • Do you think 7 is attractive?
  • Peja attractive? Memang attractive sebab dia berjaya menawan hati seorang junior..haha
  • Do you know anything about 8's family?
  • Tahu sikit-sikit je sebab hampir semua ahli keluarganya mempunyai blog sendiri.
  • Tell me something about 9?
  • Dia seorang perempuan
  • What language does 2 speak
  • Bahasa melayu, cina, india
  • Who is 3 going out with?
  • Dia suka keluar dengan kekasihnya iaitu piji..hehe
  • How old is number 4?
  • Emm tak ingat pulak aku, rasanye 20 lebih la. Yang pasti dia belum kahwin lagi..haha
  • 5?
  • Umur dia baru 20 tahun. Baru nak masuk zaman matang.
  • Who is 6's favourite singer?
  • Avril Lavigne. Awek dia.
  • 7?
  • Faizal Tahir
  • Is 8 single?.
  • Hehe..aku tidak tahu. Boleh tanya pada tuannya.
  • What's 9 last name?
  • Aku tak tahu. Tengok daripada link blog dia, last name dia ialah Atisha..hehe
  • Would you consider being in a relationship with 1?
  • Sedang.........................................................hehe
  • Which school does 2 go to?
  • Budak MRSM ni..MRSM Balik Pulau
  • What do like about no 3?
  • Dia tak suka kucing..haha

Comments

oieh cibis... mengang gk aku..hesh!!
Wednesday, January 21, 2009
Anonymous
hukum sunat klau nak jawab kan, hehe ^_^
Wednesday, January 21, 2009
sy di tag?uhukkk nt ye sy jwb..
Wednesday, January 21, 2009
adakah title single available? hehee. terima kasih lah encik nas. akan di siapkan. hehee:)
Wednesday, January 21, 2009
piji > haha..mmg feymes la ko psni..
Wednesday, January 21, 2009
cik nazra > hukumnya sunat tp kne jwb gk..hahaha
Wednesday, January 21, 2009
helena > ye anda kne tag..tag awk pn sy lom jwb lg..hehe
Wednesday, January 21, 2009
Ummu Solehah Muhammad > available la kot..hehe jwb jgn xjwb..hehe
Wednesday, January 21, 2009
klo xmo jwb die mrh x?
mrh cikit ke mrh byk??
weee^^
Wednesday, January 21, 2009
emm xmrh pn..
klau xjwb nnti kne denda..hehe
Wednesday, January 21, 2009
denda pe??hehe..
Wednesday, January 21, 2009
denda reen kne post psl nas kt blog..hahaha
Wednesday, January 21, 2009
bahgiaaaa..
Thursday, January 22, 2009
uish..pe yg bhagia ni..hehe
Thursday, January 22, 2009