December 30, 2008

Saya Mula Bersekolah

Pagi tadi, aku sudah memulakan aktiviti pemerahan otak untuk mendapatkan pointer yang tinggi untuk semester ini. Aku memang bersemangat untuk pergi ke kelas walaupun malam itu aku tidak tidur kerana berchatting dengan orang itu..hehe. Pada pukul 4.30 pagi pula, aku pergi ke ruang tamu untuk melihat perlawanan bola sepak antara Manchester United yang menentang Middlesbrough.

Aku tidak melihat pada separuh masa pertama kerana berchatting. Tapi aku sempat juga melihat ulasan separuh masa pertama. Bagi aku, agak ok jugalah aksi yang dipertunjukkan oleh pasukan Manchester United. Banyak serangan yang berbahaya yang mungkin boleh memperoleh lebih kurang 2-3 biji gol. Sebelum habis separuh masa pertama, Ronaldo ditolak secara kasar oleh Pogatetz yang boleh menyebabkan sepakan penalti, namun pengadil yang berada tepat di depan aksi itu tidak memberi sepakan penalti kepada Manchester United. Hasilnya, selepas habis separuh masa pertama, Ronaldo bertengkar dengan pengadil yang telah dibackup oleh seorang linesman. Kemudian, Ronaldo berlari ke arah Pogatetz dan menolaknya. Pasukan dari kedua-dua kelab terpaksa bercampur untuk meleraikan pergaduhan.


Manchester United 1-0 Middlesbrough.

Oh ye, aku sudah lari 1000 meter daripada tajuk asal..haha. Pagi tadi aku tidak tidur, hanya tidur kelip-kelip mata saja. Pukul 8 pagi, mak aku dengan bergayanya mengejut aku bangun dari tidur. Aku pula dengan membuat gaya seperti orang tak pernah bangun pagi bangkitlah dari "tidur" dan terus mandi. Lepas mandi, aku sarapan bersama mak aku, makan nasi lemak je..hehe. Hendak dipendekkan cerita yang panjang ini, aku pergilah ke kelas bersama piji yang macho, ayie yang hensem dan piee yang kuat pergilah ke kelas dengan harapan akan mendapat lecturer yang baik hati dan *ehem2*..hehe. Sampai saja di kelas, budak klasmate aku cakap kelas batal. Panas pun ada jugak ni..haha. Dan kesimpulan yang boleh aku buat, hari ini semua kelas batal..haha. Sekian terima kasih.

Comments

sapekah org itu..
wee^^
Wednesday, December 31, 2008
'tidur'? ehe. so balik sambung tidur la. qada yg mlm td k.
Wednesday, December 31, 2008
salam kak noi. can i have ur email utk blog ni? sbb sya nak privatekan semula blog sya. tq. hantar ke email sya : syasinclair@gmail.com
Wednesday, December 31, 2008
reen > hehe..ada la..men2 webcam plak..hehe

cik ije > tidur la blk..tidur itu suatu kenikmatan luar biasa..haha
Wednesday, December 31, 2008
Anonymous
itu lah. tak ikhlas p kelas, haha
Wednesday, December 31, 2008
ikhlas le...
tu sbb xde klas..haha
Wednesday, December 31, 2008
adui~
tak sempat tgk bola...
gud luck new sem nieh~..:D

and happy new year 09~..
Thursday, January 01, 2009
xpe..kt uitm leh tgk kn..hehe
happy new year gk..
gd luck utk sem ni..hehe
Thursday, January 01, 2009
Anonymous
klau ada kelas, gamaknya tak ikhlas la tu ye +_+
Thursday, January 01, 2009
klau ada kelas..lg ikhlas..haha
Thursday, January 01, 2009