My Top 10 Most Favorite Foods:
- Lauk yang mak buat..hehe
- Nasi putih yang mak saya masak..hehe
- Nasi goreng yang mak saya buat..hehe
- Nasi ayam yang mak saya buat..hehe
- Kuih-muih yang mak saya buat..hehe
- Kek yang mak saya buat..hehe
- Pizza yang mak saya buat (err xpnah buat lagi la..haha)
- Nasi lemak yang mak saya buat..hehe
- Roti telur
- Bubur yang mak saya buat..hehe
- Tengok kartun..hehe
- Baca blog orang

- Minum air kosong
- Menggoogle
- Kemaskan fail-fail dalam komputer
- Menaip..haha
- Bukak internet
- Makan
- Mandi
- Pakai baju
- Tidur
- Minum air sejuk
- Tengok kartun
- Pandang di sekeliling
- Tengok bulan..haha
(amik jawapan dari tuan punya tag ni..sori..hehe)
5 Things I Love Doing When I'm Happy :
- Ketawa
- Jalan-jalan
- Tengok kartun gk..haha
- Ceria
- Baik..haha
- Aku takde playlist
- Aku main tibai je dgr
- Kalau best aku dgr
- Kalau tak best aku skip..haha
- Kalau bosan aku dgr lagu gak
- Kalau tak bosan aku tak dengar lagu
- Lagu aku bukan banyak pun
- Sikit je..haha
- Itu je la jawapan aku bagi..haha
- Sekian..haha
People I Wish to Tag :
- Reen (ha kena balik..haha)

Comments
tiap2 hari tlg mak kopek bawang..hehe
best r ciri2 tu..amik je..klau tulis len pn cm sme je ngn ciri2 yg ada tu..hehe
ha ada blog len utk tag..psni leh tag bnyk2..hehe