Hari ini aku nak membayar last tag. Jadi, lepas ini tiada tag lagi..haha. Tag ini datangnya dari pakcik noo. Ha, aku nak jawablah tag ini, macam best jo.
(satu) Do you think you’re hot?
Aku tak dengar Hot FM
(dua) Upload your favourite picture of you!
Err...err..err
(tiga) Why do you like that picture.
Err..err..err
(empat) When is your last time you ate pizza.
Aku belum pernah makan pizza. Siapa nak belanja aku pizza?
(lima) The last song you listened to?
Negaraku~~ (perghhhh)
(enam) What are you doing right now beside this?
Jawab tag ini dengan bahagia
(tujuh) What name would you prefer beside yours.
Peter Petrelli (perghhh)
(lapan) People I tag.
Insaf aku tak nak tag orang lagi, seksa..haha
Comments
nk eh?? haha
mmg nk r bg kt org..haha
tp klau ada org ttbe nk bg tag..
mmg nk pas r tag ni kt dia..haha