November 27, 2008

Last Tag

Hari ini aku nak membayar last tag. Jadi, lepas ini tiada tag lagi..haha. Tag ini datangnya dari pakcik noo. Ha, aku nak jawablah tag ini, macam best jo.

(satu) Do you think you’re hot?

Aku tak dengar Hot FM

(dua) Upload your favourite picture of you!

Err...err..err

(tiga) Why do you like that picture.

Err..err..err

(empat) When is your last time you ate pizza.

Aku belum pernah makan pizza. Siapa nak belanja aku pizza?

(lima) The last song you listened to?

Negaraku~~ (perghhhh)

(enam) What are you doing right now beside this?

Jawab tag ini dengan bahagia

(tujuh) What name would you prefer beside yours.

Peter Petrelli (perghhh)

(lapan) People I tag.

Insaf aku tak nak tag orang lagi, seksa..haha

Comments

Anonymous
uiks insaf lak dia, hehe (^_^)
Thursday, November 27, 2008
mcm nk je tag ni..
nk eh?? haha
Thursday, November 27, 2008
Anonymous
baguihlah ekau dah insaf nasri...den tak payah nak pk jawab tag lagi...hehehehe
Thursday, November 27, 2008
tp klau ttbe dpt tag yg pnjg2 mcm 50 soalan tu..
mmg nk r bg kt org..haha
Thursday, November 27, 2008
hahaha,btl da insaf ni?
Thursday, November 27, 2008
btul la..
tp klau ada org ttbe nk bg tag..
mmg nk pas r tag ni kt dia..haha
Friday, November 28, 2008