November 09, 2008

Jalan-jalan di Pantai Puteri

Kali ini, aku nak ceritakan mengenai peristiwa semalam. Kenapa tajuk entry aku jalan-jalan di Pantai Puteri? Sebab semua yang ikut semalam hanya berjalan-jalan di tepi pantai sambil mengambil gambar yang best. Ada orang itu mesej kepadaku mengajak aku mandi di pantai tetapi dia pula malu-malu hendak mandi.


Ingat cerita Heroes pe???

Last-last, aku seorang sahaja yang basah kuyup sebab dihempas oleh ombak-ombak besau. Pemandangan di situ membuatkan aku tenang sahaja diikuti dengan angin yang sepoi-sepoi bahasa (perghh sastera pulak). Cewek-cewek yang montok juga membuatkan pemandangan di situ amat menarik.


Tapak kaki mereka yang penuh dengan bulu..haha


Bermain bola sepak menggunakan sebijik kelapa.


Basah kuyup menadah badan untuk dihempas ombak.


Tunjuk muka sikit golongan yang pergi pantai ni.


Lokasi : Pantai Puteri, Melaka

Comments

Anonymous
ececeh...jejaka berbju oren itu...
eleh korunk,,,
tgk pe la tuh..
tgk cewek2 montok mndi ke?
gataiii sungguh..=P
Sunday, November 09, 2008
jejaka yg brbaju oren tu lpak je..haha
time tu xde cewek2 mndi..
dorg ngh pkai bju..hahaha
Sunday, November 09, 2008
Anonymous
cibis..asal gmbr ak x masok lgsg...padahal ak yg ajak ko...budak2 nih lgsg x ingt ko tau x!!!
Monday, November 10, 2008
Anonymous
nas....
letakla pic sume kwn2 nas yg "ncem" tuh..
nk tgk gak...
yg reen knl muke,,wes,peja,ajemi,ajib(4 sure la kn)...haa,,tu je..
letak la nas..
weee^^ =)
Monday, November 10, 2008
ala peja..ko bkn nk bg ak sume gmbau yg kt kmera ajib..
yg ni kt enset ko..dh msti r ko tukang amik gmbau..
ble ko jd tukang amik gmbau..msti la mke ko xde..haha
gmbau kt bwh skli tu kn ada sume mke2 lelaki sejati..haha
Monday, November 10, 2008
eh...menggang tol aku...gambar aku xbrape nampak...xaci la
Tuesday, November 11, 2008
ntam r..sume nk gmbau kt sni..haha
dh ni je yg ak dpt maa..
yg kt kmera ajib ak xdpt pn..
tp xpe r nmpk gk ko ngh men air..hahaha
Tuesday, November 11, 2008
Anonymous
sume nk femes kt blog nas..haha..
nas,,
ni je ke dak laki kos korg? =)
Tuesday, November 11, 2008
xah..rmai lg..
ni group2 bdk lpasan matrik yg xmtang...
bak kata piee..haha
Tuesday, November 11, 2008
Anonymous
dua budak botak sedang bermain ombak..kalo nk tau sape yg sepak kelapa tuh..tu la azmi..mesin kelapa...hahahaha
Wednesday, November 12, 2008
ak tau..
azmi ngn ko ngh sepak kelapa kn..
sbb ada 2 kaki kt situ...
tough gle kaki ko peja..ke kaki ko pn training ngn dumbell..haha
Wednesday, November 12, 2008
Anonymous
wei...
nasri...
asal ko kate ak malu nka mik gambo ngan peja...
peja yg malu sbnarnyer...
hahah
Wednesday, November 12, 2008
dh mke ko tu trang2 nmpk ko malu2...
ak pn ltk r ko mlu2..hahaha
Wednesday, November 12, 2008
Anonymous
ntam...
mse 2 ak lom bsdia..
ar...
Thursday, November 13, 2008
ntam r...
ko kn bdk baik..
kne r ngn mke ko mlu2..haha
Thursday, November 13, 2008