Paparich Ayer Keroh

Paparich sudah membuka cawangannya yang terbaru di Ayer Keroh beberapa bulan yang lepas. Lokasinya di deret kedai baru sebelah KFC Ayer Keroh. Mula-mula aku ingat lot kedai Paparich tu kedai makan mamak sebab memang menjadi kebiasaannya kedai mamak akan konker lot kedai di belah tepi..haha. Menunya biasa la macam di Paparich lokasi lain cuma cara penyediaannya mungkin berbeza.


Paparich di cermin.


Dua bungkus isi ikan yang sedap dicicah dengan sos cili.


Set nasi goreng + sate ayam + keropok + sayur + telur goreng.

Time ni aku baru sampai di Melaka dari Cyberjaya jadi aku berasa sangat lapar sehingga perut memainkan lagu opera Cina. Set nasi goreng di atas ni merupakan pilihan aku kerana banyak makanan berlainan dalam 2 pinggan..hehe. Sampai uncle Cina yang duduk sebelah aku pun dok usha sate aku, sori aku taknak bagi. :P


Sudah habis, hanya tinggal tulang.

Kesimpulannya, janganlah kecur dan melelehkan air liur apabila melihat gambar-gambar makanan yang diambil secara dekat. Silalah keluar dari rumah dan mencari kedai makan berhampiran anda. :P

Lokasi : Paparich Ayer Keroh, Melaka
Previous
Next Post »
0 Komen