Bitstrips - Kartun dan Dialog

Aplikasi Bitstrip ni pernah popular tahun lepas (2013). Ramai kawan di Facebook aku selalu mengepos gambar-gambar beserta dialog yang mereka cipta di Bitstrips. Apa itu Bitstrips? Bitstrips merupakan aplikasi untuk telefon pintar yang menyediakan beratus gambar kartun yang boleh dipilih. Setelah memilih gambar yang bersesuaian, pengguna boleh meletak sebarang dialog yang mereka suka. Pengguna juga boleh mengambil watak dari kawan mereka dan masuk sekali bersama gambar mereka. Tah aku pun pening nak terangkan.

Jadi, di bawah ini antara beberapa gambar dari Bitstrips dan watak yang telah aku buat..hehe. Hampir serupa dengan wajah aku yang sebenar..haha.

Rage mode on sebab esok dah keje.

Time ni aku kerja malam..haha.

Tapi macam biasa la, makin lama orang dah tak ramai yang post gambar Bitstrips ni di Facebook. Mungkin malas nak cipta dialog kot..haha. Boleh download aplikasi Bitstrips ni secara percuma di Google Play untuk Android. Untuk iPhone, aku tak pasti lak ada ke tak, boleh cuba search di Apple Store.
Previous
Next Post »
0 Komen