Aktiviti Semasa Di Dalam Wad

Adapun pesakit yang boleh berjalan biasanya tiada penjaga/waris yang menjaganya. Tapi bila pesakit tu tak larat nak bangun, biasanya akan ada penjaga/waris di sisinya. Ini untuk memudahkan segala aktiviti oleh pesakit tersebut. Tapi bagaimana pula dengan penjaga tersebut? Nak buat apa? haha..kalau pesakit bolehlah tidur atas katil, kalau penjaga bagaimana pula? Takkan nak tidur di lantai pulak kan.

Katil abah aku.


Situasi itu lebih kurang macam aku. Bila tiada apa nak buat, memang tak tahu nak buat apa. Solution? Senang je, disebabkan aku single, jadi aku bebas nak buat apa sahaja. Usha nurse dan doktor la nak buat bini..hehe. Tapi sampai sekarang aku belum berpeluang untuk ambik gambar secara curi-curi sebab abah aku sentiasa tengok aku. Nampak je aku borak dengan nurse atau doktor, mulalah abah aku nak usik..haha.
Previous
Next Post »
0 Komen