[BENE 4143] Lawatan Industri ke Proton Part 1

Selamat malam aku ucapkan kepada semua pengunjung yang sudi datang ke blog aku..hehe. Seperti yang telah aku beritahu sebelum ni, blog ini akan dinilai oleh pensyarah aku untuk memenuhi kriteria permarkahan laporan industri. Aku memang ada buat blog khas untuk report ni tapi malangnya hosting blog aku ada masalah. Aku pun tak tahu kenapa bila aku pergi ke subdomain, dia redirect ke domain utama aku. Siapa ada solution boleh komen ye..hehe

Lobi kilang Proton


Ok, pada 31 haribulan Mac tahun 2011, sebahagian daripada budak kelas aku telah bersiar-siar di kilang Proton di Shah Alam. Aku hanya mampu menahan kesedihan di dalam hati jela since group aku tak dapat pergi ke Hicom..huhu. Mereka bertolak pada pukul 7 lebih pagi dari fakulti dan sampai pada pukul 9 pagi. Setelah diberi taklimat dan undang-undang semasa berada di kilang itu, mereka pun mula berjalan-jalan, menggeledah segala apa yang ada di dalam kilang..hehe.

Mereka tengah tengok. Tak tahu tengok apa.


Ok tu je nak taip, sebab aku masih tak dapat lagi detail pasal lawatan industri ni. Partner aku pun tengah berusaha mendapatkan bahan-bahan untuk ditempekkan di dalam blog ni, so tu jela..haha. Sekian, terima kasih.
Previous
Next Post »
0 Komen