Kerja Di Dalam Bilik

Naik semester akhir di tahun akhir, memang banyak cabarannya. Walaupun subjek yang aku ambik untuk sem ni amat sikit, final exam nanti hanya ada 3 paper je, tapi beban kerja yang diterima semacam membuatkan aku rasa semakin malas untuk menyiapkannya..haha. Bila semua kerja memerlukan sebuah komputer, aku memang terperap je dalam bilik membuat kerja, melihat hasil projek sarjana muda aku (belum mula lagi) dan juga sibuk print nota. Tu belum kira lagi kalau buat kerja berkumpulan, emel aku sentiasa sibuk dengan emel baru, sampai Gmail tak larat nak handle..hahaha.

PC aku..hehe


Rindu dengan laptop aku..huhu. Entah kenapa bila masuk sem akhir ni, dia tak mampu lagi untuk memberikan servis yang terbaik pada aku.
Previous
Next Post »
4 Komen
avatar

SETAHU AKU KO MAIN DOTA JER KAT RUMAH..BETUL TAK

BLOG FAKTA:: http://kindofsoul.blogspot.com/

Balas
avatar

harap2 my lappy dpt bertahan sampai akhir sem ni..

Balas
avatar

@ A'IM

bila plak ak men dota ni..hahaha

Balas