Garam Dan Buah Pinggang

Siapa biasa dengar radio? Di Sinar FM, ada iklan chef wan suruh jangan ambik garam berlebihan nanti boleh merosakkan buah pinggang..hehe. Untuk post kali ini, mari kita lihat rupa buah pinggang. Sebenarnya post ni aku nak letak di blog gambar aku tapi sebab aku guna domain .co.cc, memang aku akan expect ada tempat yang block domain-domain begitu..haha.

Bahagian dalam buah pinggang yang sihat


Kedudukan buah pinggang dalam badan manusia....juga yang sihat..hehe



Woww..i like it. Sumber


Salur yang sambung buah pinggang kot..hehe. Sumber


Jangan risau, yang merah2 tu air sirap. Sumber


Menarik kan gambau-gambau di atas. Bila kau suka, aku pun suka..hehe. Jadi, jagalah buah pinggang kau walaupun tak nampak.
Previous
Next Post »
4 Komen
avatar

bagi la tips cmner nk jage buah pinggang.. :)

Balas
avatar

@ Heidi Shafiq

dh bgtau kt atas skli..jgn mkn garam brlebihan..hehe

Balas
avatar

dia main buah pinggang plk dah...

Balas