Terbaik Dari Apesal.com

Entri ni bukan saja-saja aku taip, tapi aku telah mengalaminya sendiri. Selepas aku membaca review dari topo, aku try guna khidmat apesal.com untuk menjana sedikit trafik ke blog sebab amaun di nuffnang hanya tinggal beberapa sen je lagi untuk aku mengecash buat pertama kali..haha.

Memang terbaiklah website ni sebab aku memang tak sangka begitu ramai sekali visitor yang datang ke blog aku. Kebiasaannya tak pernah lagi unique visitor blog aku mencecah 10, kali ini ianya begitu dasyat sekali..haha


Graf yang mencanak naik. :P

Kau boleh lihat di graf itu aku mula mendaftar di apesal.com ialah pada 29 Disember 2010. Aku mula meletakkan entri di situ pada 30 Disember 2010 dan boleh lihat peningkatannya sampai sekarang..hehe. Kalau kau perasan, setiap entri di blog ni ada widget dari apesal.com yang membolehkan entri dari blog lain dipaparkan di blog aku. Jadi, sudah nampak idea yang cuba diketengahkan oleh apesal.com? hehe..

Daftarlah di apesal.com sekarang sebab aku rasa lagi ramai blogger yang daftar, lagi banyak trafik yang akan masuk ke blog. Tapi seperti yang telah topo cakap, siapa rasa dia kedekut untuk bantu orang lain, sila jangan daftar..haha
Previous
Next Post »
10 Komen
avatar

yup.. sebab tu la aku kata apesal.com ni perkongsian trafik pintar.. what you give you get back hohoho

semoga berjaya utk cashout.. hohoho

Balas
avatar

salam...dah register... tp macamana nak buat widget tu ek??tak pahamla...

Balas
avatar

aku rasa kalau ko buat tutorial letak widget pon bagus gak.. haha aku guna wp.. blogspot ni kureng sikit.. xtau nak terang macam mana bila ada orang tanya.. hohoho

Balas
avatar

interesting...
jom2 daftar..
hehe
xD

Balas
avatar

@ topo

haha..eh bagus gk idea ko..bleh aku guna..
tutorial letak widget apesal.com..haha

Balas
avatar

@ intankuterpilih

ooo..kalau utk wp xbrape tau la..
tny la topo..dia lebih memahami..haha

Balas
avatar

@ Eazy Izzuddin

daftarlah..menarik..hehe

Balas
avatar

aku dah paham dah cemana nak buat...cuma masih tak berhasil...takut masalah theme jer nie...rugilaaa

Balas
avatar

@cik intankuterpilih..
pi tanya dekat fb diorang mana tau admin boleh tolong ke

Balas
avatar

terima kasih untuk info berguna ni.. nak berdaftar jugak la...hehehe

Balas