Penambahbaikan

Sekarang ini aku sedang menambahbaik bloglist aku, boleh lihat di sini atau di bahagian Berita @ Blogger. Bloglist itu sudah lama aku wujudkan, ianya sebagai tempat untuk aku mengetahui cerita-cerita terbaru daripada blogger-blogger yang exchange link dengan aku, blog yang aku follow serta blog yang aku rasa menarik untuk dibaca. Bloglist itu sentiasa terbuka untuk semua pembaca yang ingin blogwalking..hehe.

Juga, aku sedang mewujudkan semula bahagian senarai link blogger di blog ini. Dulu aku pernah letak di sini tapi memandangkan aku sudah ada bloglist, aku kira tidak perlu lagi bahagian senarai link itu. Tapi aku rasa ianya tidak adil bagi kebanyakkan blogger yang exchange link dengan aku sebab mereka tidak dapat backlink dari blog ini walaupun tidaklah seberapa sangat..hahaha.

Jadi, pada blogger yang ingin exchange link dengan aku, bolehlah follow blog ini ataupun tinggalkan saja link blog di bahagian komen. Jika sudah siap nanti aku letak ye..hehe.

Saja letak..hahaha. Sumber
Previous
Next Post »
2 Komen
avatar

ok juga tu... aku dah masukkan link ko,..

http://intankuterpilih.com/

Balas
avatar

@ intankuterpilih

terima kasih..link blog ko akan dimasukkan nanti..sebab tak siap lagi..hehe
tapi dah masuk dalam bloglist..hehe

Balas