Motor Menggunakan Batang Paip

Benda ni aku saja-saja buat semalam. Di kala memikirkan idea untuk menyiapkan report PSM/FYP aku, terfikirlah idea pelik ni. Lagipun macam tak berguna lagi je line following robot group aku ni, benda-benda yang aku nak aku dah amik. So, yang selebih tu aku buat r benda pelik ni..haha



Haa, siap ada suis lagi tu, so aku tak payahlah nak remove bateri tu sebab ianya nampak menyusahkan. Motor tu nampak je besau tapi slow. Pelik aku. Aku baru nak jadikan benda ni sebagai kipas tambahan kepada laptop aku tapi tak jadilah bila tengok motor tu slow gila..haha



Sebab tak tahu nak guna apa selain kipas, benda ni nampak bertambah pelik bila aku letak roda kereta mainan pada motor itu. Kesimpulannya, benda ni aku guna sebagai pelepas tension, syok woo tengok roda tu berputar walaupun slow..hahaha
Previous
Next Post »
6 Komen
avatar

x laju e,
maybe dianya torque kuat,
try la wat angkat benda.

Balas
avatar

ko pasang tyar2 dua2 belah..pastu kat body hang sangkut kain..leh wat mop elektronik..haha

Balas
avatar

kreatif betul...
beli je lah fans kat kedai
hehe

Layans~
The Social Network

Balas
avatar

@ DAUD

idea ko bernas..nnti ak cbe..hehe

Balas
avatar

@ a'im

bgus idea ko..leh wt projek psm..hahaha

Balas
avatar

@ Eazy Izzuddin

fans kt kdai xsmulajadi..
nk wt sndiri bru puas ati..hahaha

Balas