Refleksi 2

Semasa perjalanan pulang ke kampung semalam menaiki motosikal bersama adik aku, saja aku snap gambar-gambar di bawah.





Yes, gambar itu merupakan bangunan Kolej Professional MARA Ayer Molek dan sekitarnya. Setiap kali aku balik kampung pasti lalu kat sini dan pasti aku akan tenung bangunan ini. Persoalannya kenapa mereka menubuhkan institusi pendidikan di tempat yang amat amat sunyi sepi, hanya hutan tebal dikelilinginya dan lebih kurang 2-3 km sebelum sampai sini kita akan lihat sebuah penjara tersergam indah. Agak kurang sesuai kan?


P.S : Adakah Nuffnang membuatkan blog aku menjadi amat slow?
Previous
Next Post »
4 Komen
avatar

maybe untuk tenang kan student kot
hehe
xD

Balas
avatar

@ Eazy Izzuddin

ishh..tp trlampau sunyi..hutan tebal..bngunan xde..
tgk2 ada kolej kt situ..pstu sekelilingnya nmpk mnyeramkan..hahaha

Balas
avatar

wuish kat mane ni weh? apsal aku tak pernah nampak pon.. kg aku pon area air molek gak la

Balas
avatar

@ topo

haha..ni kt jln sunyi..
lps ko lalu penjara ape tah nme dia..ak xigt r..
dpn skit ko nmpk bngunan ni 1 je kt situ..

Balas