Korban

Selamat Hari Raya Aidiladha aku ucapkan kepada semua pengunjung blog ini..hehe. Hari ini kita cerita pasal korban. Biasalah bila datang raya korban, orang akan sebut mengenai pengorbanan. Tidak semestinya time raya korban je kita kena berkorban, hari-hari lain pun boleh gak tapi mesti ikhlas ye..hehe

Aku pun ada gak pengalaman sebegini. Tahun 2005, aku terpaksa mengorbankan waktu suka-suka bersama keluarga di hari raya Aidilfitri di kala waktu itu SPM. So balik rumah kejap je, dalam seminggu pastu kembali ke maktab. Tu pun kalau tak silap aku hari raya jatuh pada hari Khamis ke Jumaat, ahh aku lupa..haha.

Budak kelas aku. Mengikut arahan aku..haha


Tapi itu bukan menjadi penghalang pada aku. Di maktab, buat pertama kalinya aku beraya di rumah sekitarnya bersama kawan-kawan..haha. Dapat gak rasa beraya di Negeri Sembilan. Oh ye, dulu aku bersekolah di MRSM Serting, Negeri Sembilan..hehe. Dan kembali struggle untuk SPM. Hasilnya, agak memuaskan..hehe.

Tu jela dari aku. Akhir sekali, kepada mereka yang pulang ke kampung, berhati-hati di jalan raya. Ikut peraturan jalan raya..hehe.
Previous
Next Post »
2 Komen
avatar

berkorbanlah anda sebelum anda dikorbankan..hihihi selamat hari raya aidiladha

Balas
avatar

@ Shitsurei Shimashita

haha..seram je bnyinye..hahaha
selamat korban gk..hehe

Balas