Ayam Bergolek di Bachang

Perghh..memang sedap la pekena Ayam Golek Bachang..haha. Time ni aku makan bersama capiee dan syukor. Syukor merupakan orang yang bertanggungjawab memotong daging ayam seperti dalam gambar ni..hehe. Seekor ayam golek ni berharga RM14.00. Bunyinya macam mahal tapi sebenarnya ia mengikut harga ayam di pasaran..hehe

Ayam golek dan sos spesel.

Amacam, kecur tak melihat ayam dan sos itu? Kalau kecur silalah serbu Ayam Golek Bachang tak pun pergi serbu ayam golek yang dijual berdekatan dengan tempat kau..hehe.

Lokasi : Bachang, Melaka
Previous
Next Post »
2 Komen
avatar

weyh kat mane je ayam golek bachang nie?

Balas
avatar

@ intan

kt klebang..dr pulau gadong kt trafik light dr pulau gadong ke klebang tu ko belok kiri..dkt2 situ..hahaha

Balas