Peristiwa di Bilik Kuliah 16

Di fakulti aku, kebiasaannya setiap subjek akan diajar di tempat berlainan. Sama macam aku tapi tu untuk 3 tahun sebelumnya. Tahun ni aku tahun 4, jadi kesemua subjek kuliah diajar di tempat yang sama iaitu Bilik Kuliah 16, dah jadi macam kelas dah..haha. Tahun 4 juga merupakan tahun pertama aku dan rakan kelas mendapat bilik kuliah yang ada aircond..haha.


Khusyuk betul.

Ye, mereka sedang khusyuk mendengar ceramah dari lecturer. Aku pula duduk belakang sekali dan bosan. So, aku amik gambar ni..hehe.


Stokin kontot.

Stokin pendek ni kepunyaan ahmad piji. Aku tak tahu kenapa dia suka pakai stokin camtu..nampak kakinya amat cuumil sekali..haha
Previous
Next Post »
3 Komen
avatar

haha.siot.. ak br bce. stokin pndek comel maa.2 psl ak ske.haha

Balas
avatar

Slah2.. tahun 1 pun dah ade aircond.. lagi sejuk

Balas