Selesai

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Ye, selesai sudah satu minggu yang penuh dengan seksaan memerah kepala otak membaca segala jenis nota dan buku untuk menjawab tiga test ye, aku ulang, tiga test dalam satu minggu dan ada pula terselit satu report lab yang perlu dihantar juga pada minggu itu. Ahh, itu cerita lalu. Malas aku nak ingat..haha


Dari entri lepas. Sudah dihantar report ini..hehe

Lain pula cerita untuk minggu depan. Minggu depan bermula Isnin ni adalah minggu assignment. Ada 2 assignment yang aku perlu hantar untuk mengelakkan pemotongan markah..hehe. Assignment yang paling memeningkan ialah Numerical Method kerana aku tengok soalannya perlu dibuat menggunakan MATLAB. Aku ada MATLAB 7.0 tapi bila aku install kat laptop aku yang dijana oleh Windows 7, ia menunjukkan banyak error dan tidak boleh dibuka.


Sedikit dari tempat aku ambil software itu.

Aku tak pastilah kalau MATLAB 7.0 tidak mampu hidup dalam suasana Windows 7 jadi aku ambil keputusan untuk mendownload MATLAB R2010A. Aku saja gatal nak amik yang 32 dan 64 bit jadi software itu bersaiz 4GB lebih..hahaha.


Sementara menunggu downloadnya habis, kita makan roti inti peanut butter.
Previous
Next Post »
2 Komen