Minggu Ini

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Minggu ini aku akan menempuh 3 test. 1 test sudah aku jawab semalam, so tinggal 2 test..hehe. Habis test, assignment pula muncul. Belum lagi ditambah dengan Projek Sarjana Muda. Aku belum meresearch lagi komponen-komponen yang akan digunakan..hehe


Kerja sampingan di dalam kelas Numerical Method..hehe.

Dan sekarang, aku sedang pulun menyiapkan report untuk lab subjek industrial robotics. Aku belum start study Project Management lagi ni..petang ni dah exam..haha. Ye, minggu ini memang teramat busy sekali. Tapi apa boleh buat, kenalah aku laluinya supaya aku akan merasa senang di masa hadapan..hehe


Sedikit coding dalam robot yang aku buat semasa lab.

Akhir sekali, selamat berpuasa kepada semua umat Islam. Walaupun kau tidak berpuasa dari segi makan dan minum, tetapi kau berpuasa menjaga setiap anggota badan daripada melakukan perkara-perkara yang ditegah. Peace ^_^
Previous
Next Post »
2 Komen
avatar

nak masuk ke tidak
nak masukkkk ke tidakkkk ni!

Balas