Jalan Jauh

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Semalam mak aku menghantar adik aku ke Universiti Kebangsaan Malaysia (selepas ini disebut UKM). Aku tidak boleh melepaskan peluang keemasan ini maka aku pun ikut sekali..hehe.


Universiti Kebangsaan Malaysia. Sumber : Laman Web UKM

Sebab UKM ni mengimbau kenangan aku semasa aku membuat permohonan UPU dalam bidang ijazah sarjana muda. 1st choice aku letak kursus Sains Nuklear di UKM. Malangnya, 1st choice aku tu tak sangkut, yang sangkut 2nd choice iaitu UTeM. Aku pun terima je. So lepas hantar adik aku, aku pun ternampaklah signboard "Bangunan Sains Nuklear". Sedih woo tak dapat. Kalau tak, di situlah tempat aku belajar.


Ibu dan bapa sedang menunggu anaknya selesai mendaftar.


Betul ke aku kat UKM ni??

Ha, baru aku ingat. Asal bangunan kt UKM semua style macam dalam gambar ni eh? Macam bangunan tak siap pun ada. Dah la banyak bangunan dipenuhi lumut dan kulat..hehe. Jangan marah. Aku tanya je. Maklumlah 1st time datang UKM..hehe
Previous
Next Post »
2 Komen
avatar

jahatnye kutuk ukm tempat saya carik makan!cis CIS CISSSSSS!


hahahahaa

monyet lagi banyak tau!hahahaha

Balas
avatar

@cikhel

hahahaha..xktuk la..cme tny je..jgn mrh eh..hahaha
oh ada monyet ke? xnmpk pn monyet..mgkin time cikhel ada bru monyet tu mncul kot..haha

Balas