SUKMA 2010 Melaka - Sepak Takraw

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Semalam aku pergi kerja sekejap, bos panggil untuk membetulkan komputer opis yang rosak..hehe. Tidak banyak masa yang diperlukan, aku hanya mengambil masa setengah jam je pastu aku blah dari opis ke MITC untuk tengok bagaimana rasanya berada di dalam pertandingan yang berperingkat kebangsaan..hehe


Belum mula match jadi 0-0

Banyak event yang aku tengok tapi aku dapat snap gambar dari acara sepak takraw je. Tu pun dari jauh sebab ramai sangat orang yang tengok secara dekat so aku tak dapat peluang untuk ambik gambar..hehe. Match yang aku tengok ialah preliminary round antara pasukan Terengganu dan Pahang.


Match sepak takraw dari jauh. Tak nampak sangat..hehe


Mereka ni la yang buat suasana lagi happening

So keputusannya Pahang menang 2-1 ke atas Terengganu..hehe. Sekian terima kasih.


P.S : Keputusan penuh boleh dilihat di laman web rasmi SUKMA 2010 Melaka
Previous
Next Post »
0 Komen