Sekitar SUKMA 2010 Melaka

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Semalam aku balik kampung jadi tiada update untuk semalam..hehe. So, hari ini akan ada update mengenai beberapa gambar yang aku ambik ketika berlangsungnya SUKMA 2010 Melaka. Aku ada 2 video perlawanan silat antara Melaka - Wilayah Persekutuan dan Pahang - Terengganu tapi aku rasa sape la nak tengok kan..haha.


Penaja SUKMA 2010 Melaka.


Lawan pedang. Tak nampak sangat..hehe.

Time lawan pedang ni berlakunya sedikit kebengangan sebab team mereka kalah. Bengang sampai menyepak kerusi-kerusi di luar venue. Ala biasa la, adat permainan, ada yang menang ada yang kalah..haha


Match sepak takraw.

Betul-betul sebelah tempat aku berdiri tu tukang sorak dari Pulau Pinang. Tak boleh blah sorak. Gendang dah la main ketuk je. Bingit telinga aku..haha. Nasib baik semua perempuan, ada gak yang cun, so aku tak marah..hehe.


P.S : Ingat nak pergi UTeM. Nak tengok acara di sana..hehe
Previous
Next Post »
0 Komen