FM2010 - Season 2012-2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Dalam entri lepas, aku ada cerita mengenai team FC Granit Mikashevichi yang dimanage oleh aku dalam Football Manager 2010. Tu hanyalah sidegame je, maksud aku yang tu hanya aku saja-saja main..haha. Sebetulnya aku main guna Manchester United. Sekarang sudah masuk season 2012-2013. Aku anggap season ni season yang paling menyerlah buat semua player Man Utd yang aku gunakan sejak tahun 2010..hoho


Pre-season match je.

Season ini bertambah ceria bagi aku dengan kembalinya Pato, setelah mengalami kecederaan di bahagian bawah lutut menyebabkan dia tak dapat main untuk 1 season. Season ini dia kembali dan terus melepaskan geram dengan menyumbat 5 gol. Not bad..hoho~~


Hatrick untuk Pato.

Dan kemarahan Pato tidak dapat dibendung lagi apabila dia dengan geramnya melakukan hatrick ketika menentang Chelsea. Ye, dia betul-betul marah sebab injured season lepas..haha.


Kedudukan kelab dalam Premier League.

So, kedudukan di atas itu aku amik pada 3 Januari 2013. Sudah 58 gol dijaringkan oleh Manchester United. Ini memang first time aku berjaya membuatkan team aku score sebanyak 58 gol so aku harap season 2012-2013 akan menjadi suatu season yang paling berjaya sebelum ramai player akan retire kerana sudah tua..haha.


P.S : Fans kelab lain jangan emo pulak dengan entri ni sebab ia hanyalah games..haha
Previous
Next Post »
1 Komen