RFC dan Anugerah

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Kali ini aku ingin bercerita mengenai RFC. RFC ialah Radix Fried Chicken. Semenjak ianya dibuka di Mydin MITC Melaka kira-kira 5-6 bulan lepas, baru dua kali aku lepak di situ dan makan ayam.


RFC di Mydin MITC Melaka.

Biasanya memang aku akan order set Chicken Delight A. Set ini sama dengan set snack plate di KFC cuma bezanya set di RFC tak sediakan air..hoho. Jadi, aku perlu tambah lagi RM1.50 untuk mendapatkan air.

Ayamnya pula datang dalam dua rasa, spicy dan herbs. Aku biasa amik spicy. Dia punya rasa tu perghhh, ibarat makan dalam selimut, ayam lari lintang pukang. Cili dia memang berasa sampai ke perut.


Set Chicken Delight A aku punya..hehe.

Ok, tu je cerita pasal RFC. Orang belah utara tak heran dah sebab dah biasa makan. Aku ni je agak jakun skit nak rasa RFC..haha. Kat bawah ni ialah gambar anugerah blog yang diberi oleh si cun yang kacak (shoutbox). Dia memang cun tapi kacak. Dan awardnya juga cun tapi kacak juge..hoho.


Dia sayang blog aku.
Previous
Next Post »
3 Komen
avatar

hahaha tq tq tq tq..teruskan berblogging ye!

Balas
avatar

@miss hav0c

haha..sme..sme..sme..sme

Balas
avatar

nmpk mcm sedap je. nnti lah bile kitaorg ke mitc nnti blh rase kesedapannya:)

Balas