Gelombang Menarik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Aku akan masuk kelas pada bulan Julai ini sebagai pelajar tahun akhir dalam bidang kejuruteraan elektronik. Memang mendebarkan ditambah pula dengan projek sarjana muda (PSM) yang akan membuatkan aku pening. Nampak cam susah je..hoho. Pada waktu ini aku memang tak sentuh langsung pun pasal elektronik so mula-mula kelas nanti aku mungkin akan sakit kepala memikirkan ilmu-ilmu elektronik yang telah aku belajar dulu.


Komponen elektronik atas papan litar.

Marilah bersama-sama aku, kita imbas kembali jenis-jenis gelombang yang ada dalam elektronik..hehe


Ini gelombang beralun. Gelombang jenis ini biasanya mempunyai perwatakan yang agak lembut dan cantik..hehe.


Ini gelombang tajam. Gelombang jenis ini biasanya ganas dan sentiasa mahu mengamuk. Macam aku..hahaha.


Ini gelombang bercampur. Gelombang jenis ini biasanya mempunyai perasaan yang bercampur-campur. Orang putih kata mixed emotion.

Err..dah macam personaliti orang berdasarkan gelombang je aku cerita ni..hahaha.
Previous
Next Post »
4 Komen
avatar

gud luck on final year eh..hehe
xD

Balas
avatar

@ Eazy Izzuddin

bro..lme xtgk blog ko..hoho
ak xde final sem ni..hehe

Balas
avatar

salam kenal dari http://aby-umy.blogspot.com/

kalau ade mase singgah lah ke blog saye.. :)

Balas
avatar

@ Aby Umy

salam kenal dr blog mohd nasri..hehe
ok..sy singgah ke blog anda..hehe

Balas