Hari Isnin

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Aku masih lagi berbaju melayu dan memakai songkok kerana menunaikan solat Jumaat di masjid. Titlenya hari isnin. Isnin 26 April 2007 maka tamatlah semester latihan industri aku dengan rasminya. Hari itu aku menghantar segala benda alah yang berkaitan dengan latihan industri seperti report praktikal dan buku log. So, seperti yang diplan walaupun hanya sedikit sahaja yang ada, plan ini berjalan juga..hehe


Menara Masjid UTeM.

Aku bersama-sama budak kelas aku yang tak begitu ramai membuang segala stress dan bayi di Melaka..hoho. Mula-mula lepak kat Stygix <---- membuang masa dan menambah kebisingan dalam kedai komputer. Pastu lepak di Jusco Melaka yang baru, ala yang besau gila tu..haha.


Terpegun melihat Jusco Bandaraya Melaka. Besar punya.

Habis makan di jusco, pergi ke Masjid Selat di mana syukor memandu keretanya dalam arah bertentangan dengan kereta di depan. Gila la.


Itu piji. Dia ada blog.

Pukul 9 malam, lepak di MIBC (Melaka International Bowling Center) di Ayer Keroh. Time tu ada tournament MSSN tapi baru habis, so pengunjung boleh bermain bowling..hehe.


Faizal memegang bola bowling.

Penutupnya, makan di air buah (sebuah kedai yang menjual air buah). Aku balik rumah pukul 1 pagi. Mak dan abah aku sudah tidur..hoho.
Previous
Next Post »
4 Komen
avatar

macam karangan budak sekolah darjah 3 jek..comel gila!hahaha

boleh kan saya join bermain boling?

Balas
avatar

@helena's

haha..mls nk taip pnjg2..haha
silalah join..hehe

Balas
avatar

hentam la gmbr ak pon masuk gak..hik3

Balas