FM2010 - Manager Berjaya

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Kau tahu bila kaki games mula menunjukkan belangnya, dia akan mengadap komputer dan bermain games sehingga dia berasa bengang sebab asyik menang je, takde kalah lagi. Itu jiwa seorang kaki games. Aku bukan kaki games. Lama aku tak download games baru. Ni baru aku download games baru. Tajuknya Football Manager 2010. Aku tahu aku masih berada dalam gua sebab tak tahu games ni dah lama keluar.


Football Manager tengah loading.

Aku lain team takde, memang Manchester United kelab yang menjadi mangsa aku. Habis semua player aku rombak. Banyak player yang aku jual dan banyak player yang aku beli. Mahu beli David Villa, Valencia suruh aku bayar 135M pound. Nak mampos.


Macam biasa, Manchester United menjadi mangsa.

Setelah mengharungi 24 match liga, aku bangga..haha. Walaupun point sudah jauh ke depan, apa pun boleh terjadi seperti juga yang berlaku dalam EPL sekarang ni. Chelsea kalah teruk kepada Man City dan Man Utd pula menang Piala Carling..haha.


Setelah 24 match..hehe

Yeah..memang match yang aku tunggu-tunggu. Sebelum ni, aku kalahkan Chelsea dalam Community Shield dengan jaringan 2-1, kalahkan Chelsea lagi dalam liga dengan jaringan 4-2 sebijik macam Man City kalahkan Chelsea baru-baru ni..hehe.


Selepas ini...

Bolehkah aku jadi manager berjaya? Boleh kot..haha
Previous
Next Post »
2 Komen
avatar

tak boleh bla okay..hahahaha

Balas
avatar

hahaa
jom lawan pes la
baru best

Balas